Baitshop

Top leverancier

Snelle levering goede kwaliteit

Dik in orde

john

Goed laat niets te wensen over

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend -tot in de puntjes- kan niets anders zeggen.

J. Kraats

Zonder meer goed. Bestelling vlot en goed binnen

Snel en adequaat

winand Cabo

Mooie duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Groot assortiment aan hengel spullen

Alles werkt prima ,geen idee hoe het nog beter kan

fred

Goede kwaliteit, prima verpakt

Uitstekende kwaliteit

Niet

Heel goed snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

heel goede service ook fijn verpakt

geen beoordeling over alles in orde

Vicky Marien

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Reeds 2 maal levende meelwormen besteld en deze zijn supergoed verpakt! Ook de levering is enorm snel (ik woon in België) dus ik ben heel tevreden over het bedrijf en de service! Ook de prijs mag er... Reeds 2 maal levende meelwormen besteld en deze zijn supergoed verpakt! Ook de levering is enorm snel (ik woon in België) dus ik ben heel tevreden over het bedrijf en de service! Ook de prijs mag er best wezen (stukken goedkoper dan in de winkel!). Ik blijf bij jullie bestellen, m’n kipjes vinden jullie levende meelwormen heerlijk! 😊 Echt toppie! 👍🏼

Geen! Jullie zijn super bezig!

Zeer slecht extra betalen voor niets zijn zakkenvullers

Beschrijf hier uw ervaring

Je word hier echt belazerd extra…
Je word hier echt belazerd extra…
Je word hier echt belazerd extra betalen voor gekoeld transport wat geen gekoeld transport is Ruim 9.75 betalen voor verzending per Post Nl gewoon op kamertemperatuur Echt gekoeld transport bij Trunkrs nog geen 7,50 Je pakket ligt tijden bij Postnl ongekoeld word ongekoeld bezorgd maar je mag bijna 20 euro afrekenen voor wat aas Dit zijn gewoon zakkenvullers belazeren de kluit de duurste ook van Nederland Verzending duurt ook heel erg lang Ik kocht hier wat voor een visvriend nou dat was eens maar nooit meer Koop hier niks je word gewoon genaaid Zeer slecht 26-07-2023 Jammer dat je hier geen foto's kunt bijvoegen

Gewoon eerlijk zaken doen

Reactie Baitshop:

Hallo,
Hallo,
Jammer dat u niet tevreden bent. U heeft € 7,- verzendkosten betaald. Op onze webshop staat dat we met de postNL verzenden. Maar dat staat onder het kopje verzenden dus ik kan me voorstellen dat u dit niet heeft gezien.
U heeft daarnaast € 2,75 betaald voor gekoeld versturen, dit betekent dat we het in een tempex bakje met koelelement verzenden. Bedankt voor de tip van Trunkrs, we zullen dit eens bekijken.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestel hier altijd krekels voor mijn gekko goed verpakt.
Beste voor dinsdag bestellen dan worden ze Verzonden.

Ik zou het wel handig vinden als er een mogelijkheid was om bijvoorbeeld tweewekelijks een levering te doen.

Frans van der Bruggen

Prima produkten

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd duidelijk en makkelijk te vinden

Koeling van maden