Gerry Grouwe

Goede ervaringen met dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling snel en gemakkelijk geplaatst waarna op tijd en correct het bestelde thuis werd afgeleverd

roland nierynck

Heb 1x een probleem had met mijn bestelling, was de volgende dag opgelost via mail

Goede ervaring

Soms kan de bestelde wasmotten beter nagezien worden voor men ze levert, een paar dode kan maar 24 dode kan niet

Renske

Prima service en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Goede producten voor een prima prijs. Snelle reactie bij vragen

willy verschaeve

Oke

ok

niets

Samina Bruyland

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Meelwormen waren fantastisch goed verpakt … gezien de problemen bij PostNL heeft dit niet ingeboet op de kwaliteit!

peter linssen

Levend voer veel te lang onderweg helft leeft niet meer!!!!

Zie ervaring

Levering levend voer voor vogels buffalowormpjes moet korter

Hallo,
Het spijt ons enorm dat het pakket zo lang op zich laat wachten. Zulke vertragingen hebben we nog nooit eerder meegemaakt bij de postNL. Mocht het dood aankomen, wilt u ons dan foto's sturen? Dan vergoeden we uiteraard, want u behoord wel een goed product te krijgen.

Eric van der Pluijm

Duidelijke website. Goede kwaliteit levend voer, voor zover de transporteur, Postbus.nl, op tijd bezorgt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel hier al een aantal jaren levend voer voor mijn terrariumdieren. Kwaliteit is altijd goed. Helaas is de laatste levering twee dagen te laat aangekomen met als gevolg bedorven wormen. Ligt... Ik bestel hier al een aantal jaren levend voer voor mijn terrariumdieren. Kwaliteit is altijd goed. Helaas is de laatste levering twee dagen te laat aangekomen met als gevolg bedorven wormen. Ligt aan post.nl !!

Beter een andere vervoerder kiezen. Postnl bezorgt vaak minstens een dag later dan beloofd. Risico op dode voedseldieten neemt daardoor toe.

Marnix Priem

Beschrijf hier uw ervaring

Met post nl is het niet goed

Ik zou post nl niet meer nemen ik wacht al 8dagen op mij wasmotten grt

Op zich prima

prima

bezorging

Beschrijf hier uw ervaring

Andere pakket bezorgdienst. Zit nu al 9 dagen op mijn bestelling te wachten om post nl vertraging heeft