Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Dhr. H. Kremers

Prima. Indertijd aankoop gedaan, suggesties gehad om eea slimmer aan te pakken. Monteur voor ons gezocht, planning gemaakt. Uitvoering door een zeer competente monteur / installateur. Bij latere... Prima. Indertijd aankoop gedaan, suggesties gehad om eea slimmer aan te pakken. Monteur voor ons gezocht, planning gemaakt. Uitvoering door een zeer competente monteur / installateur. Bij latere kleinigheid is zeer accuraat en coulant het probleem opgelost. Redenen om terug te komen

Integrale aanpak voor klant

Kan ik niet direct op komen

Familie Lenferink

Fijne communicatie en een ontzettend mooie badkamer & wc gekregen! Ze denken goed mee en zijn oplossingsgericht.

Vakmannen aan het werk, communicatie, meedenkend

Anneloes en Wilbert

Prima advies en vooral meedenken in oplossingen.
Prijs stelling concurrerend maar vooral kwalitatief goede spullen

snelle en transparante communicatie!

Retourbeleid voor Hotbath veranderen

Cor de Haan

Uitstekend: bij de offerte/verkoop, bij de voorbereiding van de installatie en bij de feitelijke uitvoering. Er wordt steeds afgestemd waardoor je als klant zeer nauw betrokken bent bij de... Uitstekend: bij de offerte/verkoop, bij de voorbereiding van de installatie en bij de feitelijke uitvoering. Er wordt steeds afgestemd waardoor je als klant zeer nauw betrokken bent bij de uitvoering en daarmee het eindresultaat. Het resultaat is er ook naar, prachtig!!

Meedenken, afstemming en zeer nauwkeurig werken. Niet gehaast maar gedegen, vriendelijk.

Eigenlijk gewoonweg niet.

Familie Bolle

De badkamer in onze nieuwe woning leek in eerste instantie mooi genoeg, met enkele kleine wijzigingen. Achteraf bleek dat er veel meer moest gebeuren dan we hadden gedacht. Door vd Meulen is er heel... De badkamer in onze nieuwe woning leek in eerste instantie mooi genoeg, met enkele kleine wijzigingen. Achteraf bleek dat er veel meer moest gebeuren dan we hadden gedacht. Door vd Meulen is er heel goed meegedacht wat er mogelijk was, en we hebben daardoor een mooiere badkamer gekregen dan we hadden verwacht.

Het project werd van begin tot eind goed begeleid. Wij konden alles aan hun overlaten.

Bij vd Meulen zijn het professionals. Wij zijn leken. Soms is het goed als de professional checkt of de leek goed begrijpt wat er bedoeld wordt of wat het te verwachten resultaat is.

fam. van Rossum

Vriendelijk en professioneel; prettig met familiebedrijf samen te werken aan ontwerp - minder afstandelijk

professionele uitvoering van werkzaamheden van ontwerp; vriendelijke mensen; goede kennis van zaken; tijd voor advies genomen

Gebruik 3D-software moet beheerst worden voor presentatie

familie van de Kamp

Uitstekend

Vakwerk + goede planning

Mevrouw Weernink

In een woord geweldig.
Super goeie service en communicatie en het belangrijkste…..Een fantastische badkamer!

Goeie service en communicatie.

Geen, gewoon zo doorgaan!

Fam. Johnston

Top kwaliteit, denkt goed mee en bovenal hele goede communicatie

Communicatie, netheid/afwerking

Nvt

Dhr. van den Broek en Dhr. Bernhart

Ervaren en deskundig advies en begeleiding, van oriëntatie tot realisatie! Oprecht betrokken, meedenkend en realistisch mbt wensen / mogelijkheden / budget. Perfecte samenwerking met het zeer... Ervaren en deskundig advies en begeleiding, van oriëntatie tot realisatie! Oprecht betrokken, meedenkend en realistisch mbt wensen / mogelijkheden / budget. Perfecte samenwerking met het zeer vakkundig installatie bedrijf.( Jeroen vanderpeijl )

Zie hierboven

........