Offerte
Nazorg
Communicatie

Familie Lucas

Uitstekend

Van advies in de showroom tot en met de montage en afwerking is alles perfect verlopen. Ook tijdens de verbouwing verliep de communicatie uitstekend. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Fam van Nieuwkerk

Heel prettig vanaf de offerte tot en met de oplevering.

contact vooraf, schoonmaken elke dag na het werk en afronding met handdoekje en zeepje.

Geen tips.

Fam Alderden

Eveleens Sanitair

Goede planning, duidelijke communicatie in zowel de showroom als van de monteur, meedenken in oplossingen.

Fam Spierings

We hebben een prima ervaring en deskundige uitleg een

Alles verliep vlot

Neen

Familie Vogel

Na een eerste oriënterend gesprek met Peter een offerte ontvangen die niet passend was voor ons budget. Na overleg tot een keuze in materiaal gekomen die volledig naar onze wens was. Fijn om dit... Na een eerste oriënterend gesprek met Peter een offerte ontvangen die niet passend was voor ons budget. Na overleg tot een keuze in materiaal gekomen die volledig naar onze wens was. Fijn om dit gewoon te kunnen bespreken, dat betekent dat je als klant serieus wordt genomen.
Maar dan komt het, na de keuze van sanitair, tegels en meubels, uiteindelijk aan op de kwaliteit en vakmanschap van de monteur/tegelzetter. Deze heeft alles waar gemaakt waar wij op hoopten. We zijn kritisch en zeker niet de makkelijkste klanten maar Dylan heeft alles in overleg met ons tot een geweldig eindresultaat gebracht. Een volledig nieuwe badkamer met een enorme inloopdouche, bad en een aparte toiletruimte op de bovenverdieping. En een nieuw toilet beneden, het is allemaal zo ontzettend mooi geworden. Het was een hele klus, met een behoorlijke investering maar alle lof voor Dylan, super gedaan!

Alles gaat in overleg, als klant weet je vooraf precies waar je aan toe bent.

Fam. Versloot

Prettig bedrijf, goed advies en meedenken over het ontwerp!

Ze hebben duidelijk veel ervaring met het goed en netjes installeren van badkamers. Harde werkers!

Het kitten was eerst niet netjes gebeurd maar is goed hersteld. Slimmer om in 1 x goed te doen en er geen haastklus van te maken. De laatste afwerkingspuntjes duurden wel echt een aantal weken, maar... Het kitten was eerst niet netjes gebeurd maar is goed hersteld. Slimmer om in 1 x goed te doen en er geen haastklus van te maken. De laatste afwerkingspuntjes duurden wel echt een aantal weken, maar gelukkig konden we intussen de badkamer al wel gebruiken.

Richard de Boer

Onze ervaring met Bliek Sanitair is zeer goed. Het is een klein (familie) bedrijf waardoor de communicatie binnen het bedrijf zeer effectief is. Tijdens het eerste bezoek aan de showroom werden we... Onze ervaring met Bliek Sanitair is zeer goed. Het is een klein (familie) bedrijf waardoor de communicatie binnen het bedrijf zeer effectief is. Tijdens het eerste bezoek aan de showroom werden we hartelijk ontvangen. We hebben onze wensen duidelijk kunnen maken en daardoor een tweede afspraak gemaakt. Voor deze afspraak had ik wat gegevens opgestuurd waarmee een 3D tekening gemaakt werd van de badkamer. Doordat de tekening al zo goed was konden we al snel door de showroom om naar de inrichting te kijken waarmee de definitieve prijs bepaald kon worden. Snel daarna konden we de offerte tekenen en is de planning gemaakt voor het plaatsen. Tijdens de verbouwing van 2 weken kon je per dag de voortgang goed zien het ook tijdens de verbouwing wordt er goed gecommuniceerd over zaken als hoogtes of plaatsbepaling van bepaalde zaken in de badkamer.
Ook de monteur van het plafond heeft goed meegedacht over de te plaatsen verlichting en als laatste is de monteur die de naden heeft afgekit in de badkamer geweest ook dit was weer een vakman wat een strak werk heeft hij afgeleverd. Op aanraden van de kitter hebben we de kit 3 dagen goed laten drogen voordat we de badkamer in gebruik hebben genomen.
Tot op de dag van vandaag genieten we nog steeds van onze wellness ruimte.

Twee vakmannen die de badkamer hebben verbouwd waardoor je goede communicatie hebt. Daarnaast hebben de monteurs alles van de voordeur tot aan de badkamer netjes afgedekt.

Ik zou ze niet kunnen bedenken

J. Langens

Onze badkamer is fantastisch geworden!

Van te voren werd er door Aangenaam Badkamers uitgebreid de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren, er werd vervolgens snel een ontwerp gemaakt en daarna vlot uitgevoerd.

Beslist geen verbeterpunten!

Fam Verlaan

In 1 woord geweldig

Alle kennis in eigen huis

P. Gijsen

Topbedrijf met uitsluitend vakmensen die iets moois van je badkamer willen maken. Speciale waardering voor Peter de tegelzetter, vakman en een prettig persoon in de omgang.

Planning werd goed doorgesproken, het was nooit een verrassing of er wel of niet iemand zou komen.