Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

van Soesbergen

Onze badkamer is gerenoveerd door Oude Geerdink. Dit heeft geresulteerd in een doordacht ontwerp met een luxe uitstraling. Voor aanvang van de werkzaamheden is een planning overhandigd. Tijdens... Onze badkamer is gerenoveerd door Oude Geerdink. Dit heeft geresulteerd in een doordacht ontwerp met een luxe uitstraling. Voor aanvang van de werkzaamheden is een planning overhandigd. Tijdens uitvoering is deze strakke planning volledig waargemaakt.
Van sloopwerkzaamheden tot oplevering is er netjes gewerkt, afval is steeds keurig opgeruimd.

Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd door eigen vakmensen uit de regio. Daarmee 1 aanspreekpunt voor alle werkzaamheden, erg duidelijk. Correct in de omgang en aanpakkers mentaliteit.
Tegelwerk...
Tegelwerk is zeer strak uitgevoerd, afmontage is vakkundig uitgevoerd.

n.v.t.

mevrouw van Eeden

Die waren heel goed , denken met je mee

Werkte netjes , kwamen op tijd , overlegde goed, een top team!

Kan ik zo niet bedenken

Mw. J. Mouton

Een en al lof!!

Snel en helder

Telefonische bereikbaarheid Gitsels kan iets beter

Fam Ekelaar

Zeer positief

Duidelijke afspraken en communicatie tijdens de installatie, alles perfect geinstalleerd, meedenken over indeling/uitvoering badkamer (extra lichtpunt nodig? geen probleem, maken we even etc)

Graag info over onderhoud. Bijvoorbeeld de tegels hebben een stroef oppervlak, wat is de beste manier om deze schoon te maken, ev. kalkaanslag weg te krijgen? ( Sommige schoonmaakmiddelen zijn nogal... Graag info over onderhoud. Bijvoorbeeld de tegels hebben een stroef oppervlak, wat is de beste manier om deze schoon te maken, ev. kalkaanslag weg te krijgen? ( Sommige schoonmaakmiddelen zijn nogal aggressief)
De spiegel heeft verlichting, wat als er iets stuk gaat? (of gaan we ervan uit dat dit de eerste 20 jaar niet nodig is?)

Familie Hampsink

Oude Geerdink is een bedrijf met veel ervaring, dat merk je aan alles.
Deskundig in de ontwerpfase en de materiaalkeuze.
Enthousiast en goed meedenkend over de indeling.
Fijne...
Oude Geerdink is een bedrijf met veel ervaring, dat merk je aan alles.
Deskundig in de ontwerpfase en de materiaalkeuze.
Enthousiast en goed meedenkend over de indeling.
Fijne betrouwbare mensen.

Goede communicatie, in overleg is er veel mogelijk.
Nette betrouwbare mensen die verstand van zaken hebben, zeer goede installateur die erg netjes werkt.
De levertijd was best lang maar...
Goede communicatie, in overleg is er veel mogelijk.
De levertijd was best lang maar het wachten waard, we hebben nu een geweldige badkamer en een mooi toilet.
Kortom we zijn blij dat we voor Oude Geerdink hebben gekozen.

De afwerking, was door tijdsdruk enigszins rommelig, maar bij de oplevering, (die een beetje laat was) werd dit allemaal netjes opgelost.

Mevrouw van Dijk

Dit bedrijf levert kwaliteit: goede materialen, bekwame vakmensen en korte lijnen in de communicatie.

Duidelijke offerte, goede adviezen, professionele aanpak, prettig contact

Ook schilderwerk opnemen, dan is het plaatje helemaal compleet.

Familie Maasland

We werden goed geholpen om een keuze te maken en af stemmen op wat mogelijk was voor een kleine badkamer.
Ze kwamen keurig op de afgesproken tijden. was voor ons duidelijk wanneer iemand kwam en wat er ging gebeuren.
Werd netjes gewerkt. Lieten geen rommel achter.

Komen afspraken na. Werken netjes.

Bij de 3D tekening hebben we over het hoofd gezien dat de ruimte van de toilet krap is. Is daar misschien een standaardmaat voor? je kunt er attent op maken.
De laatste puntjes die nog gedaan...
De laatste puntjes die nog gedaan moeten worden door de installateur zijn nog niet gebeurd. Tip: maak daar ook meteen een afspraak over op de laatste werkdag

Familie Knieriem

Het bedrijf doet wat het beloofd te doen in samenspraak met de klant. Alles in één hand werkt zeer goed. Ook met de planning klopt alles.

Materiaal en afwerking

Familie Verbeek