Silvana den Dekker

Zeer goede ervaring met dit bedrijf!

Altijd veel leuke extra’s

Marlies

Super!

Mooi geprijsd en snel en correct geleverd. De beloofde cadeautjes zitten er altijd bij met daar bovenop nog extra's. Leuk! Echt relaxed bestellen zonder problemen of gezeur.

Gerri

Goede ervaring. Producten snel en netjes ontvangen.

Belofte waargemaakt, zowel de producten als de snelle bezorging. Fijn.

Een fijn bedrijf kan het iedereen aanraden

Wordt vlot verzonden leuke kadootjes

Veerle Tack

Ik ben heel tevreden over de producten en stalen maar alles behalve met de 5 euro vervoerkosten die nu worden aangerekend! Als je boven een bepaald bedrag bent zou dit gratis mogen zijn zoals bij de... Ik ben heel tevreden over de producten en stalen maar alles behalve met de 5 euro vervoerkosten die nu worden aangerekend! Als je boven een bepaald bedrag bent zou dit gratis mogen zijn zoals bij de andere webshops en zoals jullie het vroeger deden dus graag aanpassen of dit zal gevolgen hebben voor velen denk ik…

Levering en service

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Hoi Veerle, Dank je voor je review. We zijn blij dat je zo tevreden bent over ons en bergijpen je frustratie over verzendkosten richting België.
Op dit moment zijn onze kosten voor verzending...
Op dit moment zijn onze kosten voor verzending gestegen tot €11, voor deze gestegen verzendkosten vragen wij een kleine bijdrage. Wanneer je daarom ergens anders gaat bestellen begrijpen we dat. We hopen dat dit op termijn anders kan worden, bijvoorbeeld voor grotere bestellingen.
Graag weer tot ziens in onze BABOR webwinkel schoonheidsinstituut.nl! We blijven je graag van dienst zijn.

Dorien

Geweldig bedrijf, betrokken medewerkers en dat we zelfs bij een 20%-actie zoveel extra’s krijgen geeft aan dat deze lieve mensen het echt fijn vinden om hun klanten te verwennen.

Snelheid, betrokkenheid en echte zorg om de klanten.

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Dank je wel, we worden er verlegen van!

H

Bestelling ontvangen. Echt wel heel jammer dat er totaal geen rekening gehouden wordt met de gevraagde staaltjes. Vroeger wel! Nu krijg je echt staaltjes!! Vroeger kreeg je mini potjes ipv mini... Bestelling ontvangen. Echt wel heel jammer dat er totaal geen rekening gehouden wordt met de gevraagde staaltjes. Vroeger wel! Nu krijg je echt staaltjes!! Vroeger kreeg je mini potjes ipv mini staaltjes wat je maar 1x kan gebruiken. Vindt het afzetterij. Echt heel jammer.

Beste H,
Wat jammer dat je onze extra's afzetterij vind.
Beste H,
Wat jammer dat je onze extra's afzetterij vind.
Je vroeg ons heel specifiek om een aantal proefjes. Wat hiervan bij ons beschikbaar is heb je aan staaltjes ontvangen. Niet alles is beschikbaar, het HSR serum bestaat bijvoorbeeld niet als sample. De sample potjes HSR cream worden niet meer gemaakt, je hebt hiervoor het huidige sample ontvangen. We doen ons best, spijtig dat je het dan als afzetterij ervaart.
Je mag je order retour sturen. Wanneer deze onbeschadigd retour komt ontvang je zondermeer het aankoopbedrag terug op je rekening.
Vriendelijke groet,

Zeer goed

Prijs kwaliteit

Wauw, dank je wel!

Ineke

Prima. Bestelling is compleet en snel bezorgd

Klantvriendelijkheid. Ik had de verkeerde dagcrème besteld. een mailtje er achter aan en het werd opgelost.

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

We doen ons best voor je. Graag gedaan!