Verdoorn

Het bedrijf is super , alleen zou ik graag een andere bezorgdienst zien . De huidige bezorgdienst legt het pakket op de stoep als je niet thuis bent. Dus altijd stress als er bezorgd moet worden .

Vele extra’s bij de bestelling en vlotte levering

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Dank je wel voor je review en je opmerking daarbij. Het is absoluut niet de bedoeling dat een bezorger een bestelling onbeheerd achterlaat op een stoep. Wij krijgen hier de kriebels van.
Zou je,...
Zou je, wanneer dit weer gebeurd, ons hiervan direct op de hoogte willen stellen? Dan zullen wij de bezorger hierop aanspreken. We gaan voor de 100% tevredenheid en betrouwbaarheid.

Ben Last

Perfecte afhandeling

Snelle levering, kwaliteit, veel extra’s

Ineke Delsink

Erg goed en vooral de kleine cadeautjes wadeer ik heel erg.

De bestelling is snel ter plekke.
Dankjewel.

Floor Verhallen

Babor betekent voor mij 40 jaar bekendheid. Top product die doet wat je verwacht en ervaring schept blindelings vertrouwen 👍🏼

Betrouwbaarheid topkwaliteit plezierig in gebruik. De ingrediënten zijn voor de huid een weelde. 60+ en al 40 jaar bekend en nog steeds dezelfde toppers. Zoals Hy-öl phyto-active als reiniger.

Anita

Heel tevreden!

Vele samples bij mijn pakket mogen ontvangen.

Ilse Roding-de klein

Snelle levering en keurig verpakt. Leuke extra's erbij. Helemaal top!

Netjes geleverd gekregen en leuke proefjes erbij!! Altijd leuk!!

Peggy Bos

Fijne producten en top service

Snelle levering en leuke gratis monsters

Anneke Doornbos

Al jaren goeie ervaringen.

Als je iets niet kan vinden, app ze en ze helpen gelijk SUPER!! En snelle levering.

Ronald Bakker

Altijd goed. Snelle levering. Mooie extra's

De extra cadeau's

Therese Bockstael

Altijd prima !

Snelle verzending en leuke extra cadeautjes