Gerdien De W.

Goede service en advies

Mijn huid is vochtarm en om dat probleem op te lossen ben ik opzoek gegaan naar een goed product. Ik kwam bij Babor terecht. Omdat ik niet zeker was wat voor mijn huid goed zou zijn heb ik op de... Mijn huid is vochtarm en om dat probleem op te lossen ben ik opzoek gegaan naar een goed product. Ik kwam bij Babor terecht. Omdat ik niet zeker was wat voor mijn huid goed zou zijn heb ik op de site van schoonheidsinstituut.nl een whatsapp gesprek gestart. De persoon die met mij aan het appen was heeft mij goed van advies voorzien. Ik heb de bestelling geplaatst en was zeer verrast toen ik mijn pakket opende. Er zaten fijne sampels extra in de keurig verpakte doos. Nu kan ik dus ook nog andere producten van Babor proberen. Super fijn!! Bedankt voor de fijne hulp en de heerlijke producten 🤗

Els manders

Het feit dat ik al jaren de advendtskalendet bestel.
Spreekt voor zich dat heeft geen uitleg nodig

De royale extra gratis producten

Adriënne

Top bedrijf

Mooie producten, goede prijzen.
De kleinere verpakkingen (15ml) geweldig, zo kan je uitproberen. En heel veel extra monstertjes

Dewit Francine

Alles naar wens

snelle levering

Bernadette Stokvis

I didn’t receive my order

C

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Beste Bernadette,
Dank je voor je berichtje. We gaan direct voor je aan de slag, het komt altijd goed.
Beste Bernadette,
Ik zal DHL om opheldering vragen want ik zie inderdaad dat de aflevering een aantal malen verhinderd is. Het pakket zou inmiddels al lang bij het door jou geselecteerde DHL Servicepunt afgeleverd moeten zijn. Ik hou je op de hoogte via email.
Vriendelijke groet!
Peter (Customer service)

INEK

Super

snelheid ,extra dingen erbij

Jan Limbeek

Problemen met de DHL, is goed opgelost.

Fijne medewerker, telefonische was erg prettig.

Ria Leeuwis

De proefjes van Babor die ongevraagd mee worden gezonden

Sylvia Goethem

Ik vind dit een TOP bedrijf. Goede producten. Altijd leuke extra's. Altijd bereid om te antwoorden

Snelle levering, goede producten, toegankelijk, leuke kortingen

Marijke de Vries

Snelle levering. Veel extraatjes, complete verrassing !

Losse folder toegevoegd met instructies