H

Bestelling ontvangen. Echt wel heel jammer dat er totaal geen rekening gehouden wordt met de gevraagde staaltjes. Vroeger wel! Nu krijg je echt staaltjes!! Vroeger kreeg je mini potjes ipv mini... Bestelling ontvangen. Echt wel heel jammer dat er totaal geen rekening gehouden wordt met de gevraagde staaltjes. Vroeger wel! Nu krijg je echt staaltjes!! Vroeger kreeg je mini potjes ipv mini staaltjes wat je maar 1x kan gebruiken. Vindt het afzetterij. Echt heel jammer.

Beste H,
Wat jammer dat je onze extra's afzetterij vind.
Beste H,
Wat jammer dat je onze extra's afzetterij vind.
Je vroeg ons heel specifiek om een aantal proefjes. Wat hiervan bij ons beschikbaar is heb je aan staaltjes ontvangen. Niet alles is beschikbaar, het HSR serum bestaat bijvoorbeeld niet als sample. De sample potjes HSR cream worden niet meer gemaakt, je hebt hiervoor het huidige sample ontvangen. We doen ons best, spijtig dat je het dan als afzetterij ervaart.
Je mag je order retour sturen. Wanneer deze onbeschadigd retour komt ontvang je zondermeer het aankoopbedrag terug op je rekening.
Vriendelijke groet,

Zeer goed

Prijs kwaliteit

Wauw, dank je wel!

Ineke

Prima. Bestelling is compleet en snel bezorgd

Klantvriendelijkheid. Ik had de verkeerde dagcrème besteld. een mailtje er achter aan en het werd opgelost.

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

We doen ons best voor je. Graag gedaan!

Super fijn bedrijf altijd een leuke attentie , snelle bezorging

Snelle bezorging en de verrassing die ze toevoegen

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Dat ging weer snel he! Graag gedaan!

Marjolein

Goed, snelle levering en leuke extra’s!

Leuke extra’s die altijd handig zijn voor op vakantie of weekend weg.

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

We verrassen je graag met leuke extra's! Tot snel weer!

Joke Kramer

Prima.

Snelle levering en veel leuke extras bij de bestelling.

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

We doen graag ons best voor je, zien we je binnenkort weer terug? Welkom!

Dymph Herber

Top!

Snel en altijd extra”tjes. Nog nooit iets mis gegaan, aanrader!

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Dank je wel voor je review, daar doen we het voor!

Hannelore

Altijd een TOP service! Maar helaas wordt voor verzending naar België 5 euro extra aangerekend, wat vroeger het geval niet was. Wat ook jammer is dat je verplicht bent om een minimum aankoopbedrag... Altijd een TOP service! Maar helaas wordt voor verzending naar België 5 euro extra aangerekend, wat vroeger het geval niet was. Wat ook jammer is dat je verplicht bent om een minimum aankoopbedrag van 40 euro te besteden.

Snelle levering. Wel altijd leuke extra's bij je bestelling!

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

En we blijven TOP service bieden! Dank je wel!
En we blijven TOP service bieden! Dank je wel!
Gratis verzending is voor ons een erg grote kostenpost, vooral voor België zijn de kosten per zending inmiddels opgelopen tot bijna €10. Hiervoor vragen wij een kleine bijdrage. En om zeer kleine maar wel flink milieubelastende bestellingen te voorkomen hebben we een minimum bestelbedrag geintroduceerd. We kunnen slechts hopen op je begrip. Vriendelijke groet! Lydia, Customer Service

Kanatschnig Elfriede

Zeer correct

vlugge bediening en netjes in verpakking