Babongo

Theun

Fijne levering, een hoop ellende achteraf.

Levert keurig

Facturen komen niet aan, hoge incassokosten komen wel vlot. Babongo geeft vervolgens niet thuis.

Reactie Babongo:

Dank voor uw feedback. We hebben in het contact met klant boosheid ervaren die niet weggenomen kon worden. Dat Babongo niet thuis geeft is bezijden de waarheid. We werken met Klarna, een bankinstelling die onze transacties en bijbehorende administratie verzorgt. Klant had gekozen voor achteraf betalen, Klarna verzorgt zoals gezegd de facturering. Volgens klant is er geen factuur en eerste kosteloze aanmaning ontvangen, maar wel een tweede aanmaning met kosten. Partner of huisgenoot van klant kon geen gegevens opvragen bij Klarna omdat klant had besteld en niet partner of huisgenoot, op zich kloppend volgens privacy wetgeving, maar begrijpelijkerwijs frustrerend. Daarop hebben wij contact gelegd met Klarna en zij gaven aan op welke dag en op welk tijdstip een email met factuur is gezonden. Met daarbij de bereidheid om klant nogmaals te woord te staan over ontstane situatie. Of dit heeft plaatsgevonden is ons niet bekend. We hebben geen reactie meer ontvangen van klant, wel deze feedback. Helaas is het voor Babongo niet mogelijk om procedures bij Klarna te wijzigen. Bij het bestellen gaat klant een betalingsovereenkomst aan met Klarna, daar is Babongo geen onderdeel van. Als hierin iets niet goed verloopt zijn we vanzelfsprekend bereid om navraag te doen en waar mogelijk oplossingen te bieden, maar we hebben geen toegang tot de gegevens tussen Klarna en klant en zijn dus aangewezen op de informatie die Klarna ons verstrekt. Klarna heeft een adequate klantenservice voor onze klanten en staat klanten vriendelijk en snel te woord. Wij vinden het correct en passend dat Babongo geen partij is in de betalingsovereenkomst, maar het kan soms ook onhandig en wellicht onduidelijk zijn. Het spijt ons te horen dat klant zo ontevreden is.

Score voor Babongo: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee