Axitraxi

VriendenLoterij

Mijn ervaring met Axitraxi is veelal positief. De spullen zagen er goed uit. Ook waren Bo en Pim fijn om mee samen te werken. Wel kon de communicatie omtrent de aankomsttijd beter verlopen. Ook... Mijn ervaring met Axitraxi is veelal positief. De spullen zagen er goed uit. Ook waren Bo en Pim fijn om mee samen te werken. Wel kon de communicatie omtrent de aankomsttijd beter verlopen. Ook merkte ik dat het best zwaar is om het met één man op te bouwen en af te bouwen. Misschien is het voortaan handiger om dit met twee man te doen.

Vriendelijkheid, kwaliteit en service.

Woonzonden

Goede service en flexibel, helemaal goed

Flexibele afhaalmomenten, heel praktisch

kleine kapitein

Services was prima. enige minpunt ze waren iets later dan afgesproken en de aansluiting voor de tuinslang was een gardena en dat stond niet duidelijk aangegeven gelukkig hadden we toevallig dezelfde... Services was prima. enige minpunt ze waren iets later dan afgesproken en de aansluiting voor de tuinslang was een gardena en dat stond niet duidelijk aangegeven gelukkig hadden we toevallig dezelfde slang anders hadden we een probleem gehad met de aansluiting.

het was een top roddelbaan. alleen maar blije kinderen

Stichting Futura

Goed geregeld

Snelle afhandeling

Martijn

Goede ervaring

Komt afspraken na, degelijk materiaal

ALEX advocaten

Goed! Snelle, vriendelijke service. Goede levering op locatie.

Vriendelijk, snel, leuke attracties

Willems

Duidelijke handleiding, toen 1 dopje van een bubbelvoetbal niet aanwezig te zijn werden 2 nieuwe bubbelvoetballen gebracht.

Prima service

Ljc

Mijn ervaring is positief. Behulpzaam en vriendelijk bedrijf.

Vriendelijkheid

FORTEC

Helemaal positief! Van A-tot-Z fijne communicatie.

Communicatie, vriendelijk en behulpzaam personeel

PUUR Voetbal Academie

Super!