Axitraxi

Yvonne

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Alleen erg jammer dat een van de grote springkussens pas heel laat stond (deze stond twee uur later dan gepland) en dat bij een van de kussen een van... Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Alleen erg jammer dat een van de grote springkussens pas heel laat stond (deze stond twee uur later dan gepland) en dat bij een van de kussen een van de twee afsprongen niet gebruikt kon worden omdat deze niet voldoende opblies.

De mooie attracties en de fijne communicatie.

John van de Sande

H.Ek Installatiemaatschappij

klantvriendelijkheid

A. Aliti

Alles prima geregeld!

Goede klantenservice

Krol

Top

Goede afspraken mee te maken

Rob

Geweldig op alle vlakken

Flexibilietit en meedenken

Livit Orthopedie

Wij hebben 3 attracties gehuurd: de rodeostier, de bibberspiraal en de racefietsen. De rodeostier was, na een aarzelende start, een groot succes. Leuk om onze CFO erop te zien! De bibberspiraal was... Wij hebben 3 attracties gehuurd: de rodeostier, de bibberspiraal en de racefietsen. De rodeostier was, na een aarzelende start, een groot succes. Leuk om onze CFO erop te zien! De bibberspiraal was aardig maar het geluid te zacht. De keiharde bel is leuker. Bij de fietsen ontbrak een toelichting, wij hadden geen idee hoe het werkte. Daardoor was het niet leuk en werd het ook niet gebruikt. Jullie collega was zo druk bij de rodeostier en wist ook niet precies hoe het zat. Dus dat was jammer.

Veel keus, vooraf prettige communicatie.

Van de Beeten bv

Super

alles conform afspraak

Sander Koopsen

Specialist op dit gebied, prettig contact, behulpzaam, kundig en heel servicegericht.

kennis van zaken, denkt mee over veiligheid, communiceert duidelijk, heel prettig

Altena

Adequate en snelle behandeling van de aanvraag.

Vriendelijk en gewoon !

Schuur

Goede producten voor een goede prijs

Snelle en correcte levering van de bestelling