Axitraxi

Gerrie Kolvenbach

Goed en netjes geholpen

Denken mee, zeer tevreden over contact en bezorgen

C. Croes

Super!

Vriendelijke en behulpzame mensen. Springkussen was een hit!

Wessel

Zeer goede ervaring. Reservering telefonisch, degene die ik op het oog had was gereserveerd, maar niet definitief. Medewerker belde terug, was toch definitief, en kwam met een alternatief. Bezorging... Zeer goede ervaring. Reservering telefonisch, degene die ik op het oog had was gereserveerd, maar niet definitief. Medewerker belde terug, was toch definitief, en kwam met een alternatief. Bezorging netjes op tijd en keurig opgezet voor ons huis. Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Kinderen hebben 4 dagen plezier gehad, vanwege Pasen kwamen ze weer hierna het kussen ophalen. Perfecte service.

Klantvriendelijk, goed product, goede prijs kwaliteit verhouding.

vv Ewijk

Snelle reactie, duideljik tevreden

vriendelijke medewerkers

Roxanne

Perfect!

Duidelijke instructies, vriendelijk personeel, ruime huurperiode, mooie kwaliteit

Martijn Ligtermoet

Op de website kan je snel een keuze maken van het beschikbare materiaal. Bij vragen over het halen en brengen werd ik vriendelijk te woord gestaan en alles in orde gemaakt. Dat maakt laagdrempelig... Op de website kan je snel een keuze maken van het beschikbare materiaal. Bij vragen over het halen en brengen werd ik vriendelijk te woord gestaan en alles in orde gemaakt. Dat maakt laagdrempelig om bij Axitraxi te huren.

Heel flexibel als het gaat om haal en breng moment af te spreken zonder dat je meteen extra moet betalen, top!

Nicolette

Geweldig

Vriendelijke en persoonlijke communicatie, behulpzaam

Steven De Bruijn

Prettige ervaring en goed geholpen.

Goed meegedacht. Vooral de tip over het passend krijgen in de auto was zeer waardevol.

J.Schraa

Prettig en probleemloos .

In verband met de feestdagen zeer coulant met de huurperiode

PUUR Voetbal

Op tijd komen en contact met de eigenaar