Axitraxi

PV Brandweer Wageningen

Prima communicatie en goed meewerkend.

Flexibel
Meedenkend

Theo Straten “Buurtvereniging de Romeinen”

Bestelling prima uitgeleverd. Spellen aardig versleten. Kegelen bv 7 grote en 2 kleine kegels en volgens mij moesten er 10 zijn.
Sjoelen moest met ductape steuntje vastmaken om het stabiel te...
Sjoelen moest met ductape steuntje vastmaken om het stabiel te krijgen. Verder geen opmerkingen. Maar op de site ziet er het heel mooi uit. Het viel ons eerlijk gezegd erg tegen. Wel veel plezier gehad. Daardoor ook veel geld voor de kwaliteit die jullie bieden. Dus wij zijn niet tevreden en zullen als buurtvereniging met onze spaarzame centen ons zeker voor een volgende keer elders oriënteren. Jammer maar wel de realiteit.

Dat we de spullen maandagmorgen mochten terugbrengen.

Pv. De Nablussers

Contact was goed en duidelijk.
Contact was goed en duidelijk.
Jammer was dat de spullen bij afhalen niet klaar stonden en dus een tijdje moesten wachten, na dat alles aan ons overhandigd was bleken alle banden van de hobbelwobbel fietsen slap te zijn.
Omdat er niemand was die een band op kon pompen hebben we dit uiteindelijk zelf gedaan.
Dus als de voorbereiding nog wat word bij gespijkerd is er weinig aan te merken.

Het mailcontact vooraf was duidelijk en snel.

Wiersma

Prima, snel en correct

Zelfs op zondag bereikbaar

Era Ambrita

Heb goede ervaring en tevreden met reserveren ,ophaal en terug brengen, had de springkussen en de rest moeten schoon maken maar helaas door omstandigheden niet aan toe gekomen, sorry...

goede kwaliteit van materiaal

Dana Hofman/ AVK Nederland

We hadden handboogschieten gehuurd met begeleiding.

Fijn dat er tenten mee konden i.v.m. het weer, leuke begeleiding. Tip: ook scoreformulieren bij leveren.

Procollege wijchen

Top!!

altijd prima geregeld en vriendelijk

Rabobank

Vriendelijk personeel

vriendelijkheid, duidelijke offerte, goede uitleg, snel op- en afbouwen van attracties

Kuijpers

Ik ben zeer tevreden

Snel schakelen en goede communicatie!

Yuverta MBO Nijmegen

Goede snelle service