Axitraxi

Pearl Music Europe BV

Goede service / goede communicatie

Communicatie

't Mozaïek

Goede en snelle reacties via mail, sympathieke medewerkers, bij afhalen wel onduidelijk bij drukte bij wie je moet zijn, wie er aan de beurt is en waar je precies moet parkeren en wachten. Dat kan... Goede en snelle reacties via mail, sympathieke medewerkers, bij afhalen wel onduidelijk bij drukte bij wie je moet zijn, wie er aan de beurt is en waar je precies moet parkeren en wachten. Dat kan beter aangegeven worden.

Medewerkers! Sympathiek, snel en deskundig, complimenten!

Vv kesteren

Er prettig

Snel en komen afspraken na

de boer machines nederland bv

Goed aan de afspraken gehouden qua levertijd,maar bij levering was niet de hele bestelling compleet.
na ophalen van spullen die te weinig geleverd waren bleek bij het opbouwen dat het nog niet helemaal compleet was......
jammer

snel nageleverd

Albert van de Pol

Alle medewerkers zeer dienstbaar naar de klanten

Gewoon weten waar je het over hebt

Beleef Schaijk

Gebruik luchtkussens ivm evenement.

Goede communicatie, correcte levering.

Huisartsopleiding Nederland

Leuke activiteiten die prima aansloegen bij onze congresdeelnemers. Ondanks de warmte werd er gebruik van gemaakt. Vriendelijk begeleiders, ze hadden nog wel iets meer de lead mogen pakken. Maar dat... Leuke activiteiten die prima aansloegen bij onze congresdeelnemers. Ondanks de warmte werd er gebruik van gemaakt. Vriendelijk begeleiders, ze hadden nog wel iets meer de lead mogen pakken. Maar dat heb ik ook mondeling al aangegeven.

Correct, duidelijk, vriendelijk

Bouwbedrijf Moonen

Wij hebben de attracties gebruikt voor een evenement op de bouw. De kinderen hebben erg genoten van het bouwen met de blokken en het zat goed compact verpakt. Prettig en snel contact gehad met de... Wij hebben de attracties gebruikt voor een evenement op de bouw. De kinderen hebben erg genoten van het bouwen met de blokken en het zat goed compact verpakt. Prettig en snel contact gehad met de medewerkers.

Compact verpakt en goede communicatie.

ABC Professionals

Super goede ervaring met Axitraxi gehad. Eén van de dingen die ik heel fijn vond, is dat zij meedachten met onze plannen. Door mijn visie te combineren met hun verstand en hele goede service hebben... Super goede ervaring met Axitraxi gehad. Eén van de dingen die ik heel fijn vond, is dat zij meedachten met onze plannen. Door mijn visie te combineren met hun verstand en hele goede service hebben wij een top zomerfeest neergezet. Mijn complimenten!

In de drukte van ons feest redde de medewerkers van Axitraxi zichzelf heel goed. Ik had geen omkijken meer naar en ik wist dat alles in goede handen was!

buurtcomité

Prima afspraken meegemaakt en zijn ook nagekomen

was onze eerste keer advies gekregen over wat het beste was om in te huren.