Axitraxi

Joey

Goed en betaalbaar

Goede service

Hommerson schoonmaakbedrijf

Op tijd en komen afspraken na

Younger at Heart

Zeer goed, behulpzaam, stipt, attent en denken goed mee om een passende offerte te krijgen voor je evenement.

Snel geregeld, makkelijk bereikbaar, meedenkend, goede prijs/kwaliteit verhouding.

BAM Bouw en Techniek - Integrale Projecten West

Ik heb Axitraxi ingehuurd voor onze kerst drive thru. Alles prima geregeld, lekkere chocolademelk met slagroom en zelfs een speculaasje erbij.

Snelle communicatie, op tijd, prijs.

Marion

Snelle en correcte levering

korte lijnen, snelle reactietermijn

Oker Development

Snelle service

Makkelijke site

Erik

Positief

Product deed wat het moet doen

Stichting Futura, Speeltuin Fort Willem

Goede en snelle levering van het bestelde

Duidelijke en vriendelijke email wisseling

Radboud Universiteit

Flexibele instelling: ik had een product op zaterdag nodig, maar aangezien zij in het weekend dicht zijn, mocht ik het product kosteloos van vrijdag tot maandag huren. Het product was prima, maar... Flexibele instelling: ik had een product op zaterdag nodig, maar aangezien zij in het weekend dicht zijn, mocht ik het product kosteloos van vrijdag tot maandag huren. Het product was prima, maar zag er niet meer echt nieuw uit. Daarvoor betaalde je wel meer dan bij een ander bedrijf waar we het voorheen huurde.

Zie hierboven

Communicatie en marketing afdeling Faculteit der Sociale Wetenschappen Radboud Universiteit

Goede ervaring!

Alles op tijd afgeleverd en opgehaald, vriendelijk en behulpzaam personeel! Prettige communicatie via de mail.