Matig, het voorschrijven van een onderhoudsbedrijf heeft geleid tot een enorme vertraging in de schadeafhandeling. Verder is een groot deel van de schade nog niet afgehandeld. De afstemming met de... Matig, het voorschrijven van een onderhoudsbedrijf heeft geleid tot een enorme vertraging in de schadeafhandeling. Verder is een groot deel van de schade nog niet afgehandeld. De afstemming met de taxateur was wel prima. Van afstemming met Avero was geen sprake anders dat tegenpartij had erkend en ik het eigen risico terug krijg.

Ik ben heel positief over de hulp en ondersteuning tijdens het melden van de schade vanuit het buitenland. Over het verder verloop ben ik minder tevreden. Oa over het zeer beperkte aantal... Ik ben heel positief over de hulp en ondersteuning tijdens het melden van de schade vanuit het buitenland. Over het verder verloop ben ik minder tevreden. Oa over het zeer beperkte aantal reperateurs en de kwaliteit ervan. Maar ook over het vervolg. Ik heb bijv zelf contact moeten opnemen omtrent de afhandeling met de buitenlandse tegenpartij.

Slecht gesteld. Aveco doet voor de klant totaal geen moeite om de schade door een ander veroorzaakt, vergoed te krijgen. Kost mij mijn eigen risico en no-claimkorting. Ben zeer ontevreden over de... Slecht gesteld. Aveco doet voor de klant totaal geen moeite om de schade door een ander veroorzaakt, vergoed te krijgen. Kost mij mijn eigen risico en no-claimkorting. Ben zeer ontevreden over de laatste schadeafhandeling.

Prima geregelde

Schade is nog niet afgehandeld!
Buitenlandse schades duren lang, wordt gezegd.
Ik ben niet geheel tevreden.

Prima afgehandeld

Als zeer prettig ervaren

Ervaring is positief. Vlot en goed contact

Afhandeling diuurde erg lang. Weinig communicatie, dus wist lange tijd niet waar ik aan toe was.