Goede en snelle afwikkeling met onze schade gehad

Afhandeling van schade duurde ruim half jaar maar vragen hierover via mail duurde lang voordat ik antwoord kreeg

In het algemeen was de behandeling van de schade vriendelijk maar was de verplichting om de schade bij een caravanbedrijf te laten behandelen onnodig, duur en tijdrovend. Resultaat was dat... In het algemeen was de behandeling van de schade vriendelijk maar was de verplichting om de schade bij een caravanbedrijf te laten behandelen onnodig, duur en tijdrovend. Resultaat was dat uiteindelijk een schadebedrijf direct de schade heeft behandeld. Het bleek ook mogelijk om dit vanaf het begin te doen, maar die informatie werd niet gegeven. Ik begrijp het verdienmodel van Aveco om caravan/camper bedrijven te betrekken bij de schade afhandeling maar het maakt het voor klanten met schade onnodig duur en gecompliceerd. Dat moet efficiënter kunnen.

Deskundig, klantvriendelijk en duidelijk.

Zeer goed, er werd niet moeilijk gedaan en alles is vergoed.... Goede geregeld met de dealer van onze caravan... geen eurocent hoeven bij te leggen

De afhandeling is prima, alleen bij schade ontstaan door iemand anders duurt het erg lang voor het eigen risico wordt uitbetaald.

Prima afgehandeld duurde alleen wat lang, moest contact worden opgenomen met expert

Prima, goede communicatie en naar tevredenheid opgelost