We hebben keurig antwoord gekregen op onze vragen. Dus het plaatje kantoor Aveco is prima. Echter het advies, omdat Aveco daar “afspraken” mee heeft, om met de schade naar OudGastel te... We hebben keurig antwoord gekregen op onze vragen. Dus het plaatje kantoor Aveco is prima. Echter het advies, omdat Aveco daar “afspraken” mee heeft, om met de schade naar OudGastel te gaan, zullen wij nooit meer doen. Het zou heel fijn geweest zijn als er vanuit Aveco meer druk zou zijn op het herstellen van de schade. Schade in juni, met zeer veel moeite en op het allerlaatste moment een noodreparatie in augustus. En de definitieve pas in februari. Vanuit de garage steeds vage antwoorden en steeds zelf moeten bellen. NOOIT WEER!

Medewerkster-schadebehandelaar was vriendelijk en adequaat.
Medewerkster-schadebehandelaar was vriendelijk en adequaat.
Het totale proces van afhandeling van de aansprakelijkheid jegens wederpartij duurde erg lang en wederpartij heeft ons meermaals benaderd en zelfs in rechte aangesproken omdat haar schadevergoeding maar niet werd uitgekeerd. Dat is uiteindelijk goedgekomen, maar heeft veel te lang geduurd.

Perfect, ik ben ook lid van de anwb. En deze verzekeringen sluiten naadloos op elkaar aan.
2 keer in gerepatrieerd moeten worden. Echt super hoe alles afgehandeld werd. Een tien met een griffel!!

Prima, schade melding gaat makkelijk en verdere afhandeling met de dealer heb ik geen omkijken naar gehad.

Alles is snel en correct en in alle redelijkheid afgehandeld.
Goede communicatie, ik kan geen verbeterpunten bedenken. Gewoon zo blijven handelen.

Priima ervaring. vorig jaar schadeincident gehad en recent geheel afgehandeld.

De raam schade is netjes afgehandeld