Ik heb de contacten en de werkwijze als zeer effectief en klantvriendelijk ervaren.

Tevreden, makkelijk bereikbaar
Bij laatste schadegevallen caravan wel een keer per mail een communicatie stoornis over eigen risico, wat na telefonisch contact opgelost was.

Via de website niet goed, een te beknopt schadeformulier, maar het schadeformulier wat later werd opgestuurd was veel uitgebreider waardoor we onze schade wel goed kwijt konden. Telefonisch werden... Via de website niet goed, een te beknopt schadeformulier, maar het schadeformulier wat later werd opgestuurd was veel uitgebreider waardoor we onze schade wel goed kwijt konden. Telefonisch werden we ook niet goed geinformeerd.

Frank Krom

Eind december 2023 schade gereden in Frankrijk tegen een smeedijzeren hek. Linkerkant camperbus beschadigd en hek ontzet. Reparatie van de camperbus moeizaam door het volgeboekt zijn van de... Eind december 2023 schade gereden in Frankrijk tegen een smeedijzeren hek. Linkerkant camperbus beschadigd en hek ontzet. Reparatie van de camperbus moeizaam door het volgeboekt zijn van de reparatiebedrijven waar je naar toe 'moet', terwijl het alleen carrosserie schade van de camperbus was. Nu drie maanden later is er nog niets geregeld voor de schade aan het smeedijzeren hek. Aveco besteed dit uit aan een externe partij Dekra en ondanks herhaaldelijk telefonisch en per mail aandringen zegt Aveco hier weinig tot niets aan te kunnen doen. Op de Aveco website staat : 'Snelle schade afhandeling' en op bladzijde 3 van het blad Topcamper schrijft de manager Aveco verzekeringen dat 'Een van onze belangrijkste pijlers is klantteverdenheid'. Say no more.
Tevens adviseer ik u de bonus malus tabel van Aveco te vergelijken met andere verzekeraars en eens na te rekenen wat Aveco hier over haar website publiceert. . .

Er was wat misverstand over foto's maar daarna is alles vlot en correct afgewikkeld. Wel hebben we nu een discussie met Marsman. We hebben bij Marsman de caravan ingeleverd en vanuit Marsman is... Er was wat misverstand over foto's maar daarna is alles vlot en correct afgewikkeld. Wel hebben we nu een discussie met Marsman. We hebben bij Marsman de caravan ingeleverd en vanuit Marsman is de caravan naar de schadehersteller gegaan. Daar heeft het herstel meer dan 2 maanden gekost en in januari hebben we caravan opgehaald en meteen naar de stalling gebracht. Marsman heeft geen controle uitgevoerd op het herstel. Afgelopen week caravan opgehaald en langs Marsman gebracht voor een was en wx beurt. Daar heeft Barry Marsman ook gezien dat er op 2 plekken nog oneffenheden zitten. Uiteindelijk is vandaag door Marsman teruggebeld en moeten we een nieuwe afspraak maken om de oneffenheden te beoordelen

Volgens afspraak prima afgehandeld

Dat het lang kan duren. Veel heen en weer gemail.

Vrij goed, maar je moet wel zelf aan de gang gaan

Prima afdeling. Geen call centrum. Gewoon behandelaars.