Prima en correct geholpen

Prima , alles goed geregeld zoals afgesproken

Bieden top service. Heel fijn geholpen. Stond enorm in de file en gingen wachten op mij. Maak je niet vaak mee dat je zo goed word geholpen.

Goed geholpen, door drukte duurde het relatief lang voordat een afspraak ingepland werd. netjes geholpen daarna.

Superslecht. Van afspraak maken tot terug brengen, 1 grote ellende.

Tot 3 keer aan toe is er een afspraak gemaakt over wanneer de auto terug gebracht zou worden.

De eerste...
Superslecht. Van afspraak maken tot terug brengen, 1 grote ellende.

De eerste keer (op een vrijdag) is er helemaal niet gebeld. Zelf tegen 18 uur gebeld, maar alles was inmiddels dicht, mailtje gestuurd, in het weekend nog het algemene nummer gebeld, maar pas de maandag erop werd ik terug gebeld.

De tweede keer werd ik pas op de dag zelf gebeld dat het die dag niet ging lukken. Handig hoor, als de auto al afgetankt voor de deur staat op jullie staat te wachten.

De derde keer ben ik wederom niet gebeld en toen ik de dag erna zelf maar weer belde, werd mij doodleuk mede gedeeld dat hij de dag ervoor al klaar was ('ik weet ook niet waarom u niet bent gebeld') en dat ik hem kon komen ophalen (terwijl er haal en brengservice was afgesproken, zucht).

Het personeel is erg vriendelijk. Ook wanneer er krapte is in de bezetting. Daardoor was het nakomen van contractuele afspraken een uitdaging

MIJN HUURAUTO WAS NIET ECHT SCHOON VAN BINNEN EN ER ZAT GEEN RUITENSPROEIVLOEISTOF IN..
ER WAS MIJ NIET VERTELD DAT DE AUTO AFGETANKT INGELEVERD MOEST WORDEN EN DAT WERD MIJ WEL KWALIJK GENOMEN.

Prettig contact. goede service. Hooguit vreemde locatie!