Prima, netjes geholpen en goede schadeafhandeling

Prettige behandeld tijdig geinformeerd over het verloop, Auto netjes gerepareerd en gewassen terug gekregen

Mijn auto werd netjes in ontvangst genomen en de schade werd bekeken. Vervolgens gaf de medewerker aan dat het herstellen wellicht iets langer zou duren dan de twee dagen, wat eerder was... Mijn auto werd netjes in ontvangst genomen en de schade werd bekeken. Vervolgens gaf de medewerker aan dat het herstellen wellicht iets langer zou duren dan de twee dagen, wat eerder was afgesproken. Ik verwacht een telefoontje met daarin de boodschap dat het inderdaad langer zou duren, helaas bleef dat uit. Moest zelf bellen, uiteindelijk was de auto 3 dagen en een weekend later klaar dan afgesproken. Ben tevreden met het resultaat, echter de informatie tijdens het herstellen kan beter.

Goed, schade is snel gemaakt en auto is weer als nieuw

Over het algemeen goed. Vlotte service, duidelijke uitleg over wat mij staat te wachten.

Zeer positief met opmerkingen.

Door de drukte bij jullie, duurde de herstelwerkzaamheden langer dan gepland…

Lease maatschappij verplicht mij om naar auto hoogeboom schadeservice te gaan. Als ik de keuze had zou ik liever naar een andere garage gaan.