Prima. Nette en vriendelijke ontvangst.
En prima communicatief

Goede service en contact

Het maken van een afspraak ging gemakkelijk. De auto zou op maandagochtend worden opgehaald voor combi van schadeherstel en onderhoud en ik zou een vervangende auto krijgen. Na diverse keren... Het maken van een afspraak ging gemakkelijk. De auto zou op maandagochtend worden opgehaald voor combi van schadeherstel en onderhoud en ik zou een vervangende auto krijgen. Na diverse keren erachteraan gebeld te hebben werd de auto pas in de avond opgehaald terwijl ik weg moest voor een afspraak. De auto zou op donderdag klaar zijn, maar op vrijdag ontving ik bericht dat het langer ging duren (kan gebeuren) en de auto de week erna op z’n vroegst pas op woensdag klaar zou zijn. Ik had een vervangende auto dus op zich niets aan de hand en woensdag is m’n vrije dag dus kwam ook prima uit . Vervolgens werd ik op dinsdagochtend gebeld dat de auto diezelfde ochtend werd teruggebracht (een dag eerder dus). Ik was echter aan het werk en moest de vervangende auto nog voltanken. Het kon niet later die dag dus heb ik geregeld dat iemand anders de auto ging aftanken en werd de auto tussen twee meetings door opgehaald. Het leverde al met al de nodige stress en irritatie op. Ben dit ook niet gewend van voorgaande keren.

Prima service en afspraken worden nagekomen. Ik heb helemaal niets aan te merken.

Positief, correct, heldere afspraken en vriendelijk.

M'n auto had schade aan de voor- en zijkant. Dit is door Auto Hoogenboom vakkundig hersteld, van beide schade's is niks meer te zien. Het herstel duurde wat langer dan aanvankelijk gedacht,... M'n auto had schade aan de voor- en zijkant. Dit is door Auto Hoogenboom vakkundig hersteld, van beide schade's is niks meer te zien. Het herstel duurde wat langer dan aanvankelijk gedacht, maar ik ben hiervan goed op de hoogte gehouden door het team. Personeel is erg vriendelijk en professioneel.

Goede service en vriendelijke personeel