Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jan

Prima contact per mail, goede aanbiedingen van autobanden.

R.H.de Haan

Goeie prijs

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Roelof Brakels

Goede ervaring snelle levering

Goede feedback

Dat als je meerdere verschillende banden besteld je niet kunt zien in de track en trace om welke het gaat

Bart

Perfect, snelle service en goede kwaliteit tegen een lage prijs

Niet kunnen vinden

Corstjens beheer

Goed, snel en voordelig!!

Goed vindbaar

Niets

Jan Dudink

Bestelling afleveren duurt ruim een week

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Dudink. De levering in de drukste periode van het jaar duurde precies 1 week. Zoals wij ook aangaven op onze website.
Wij betreuren dan ook uw review.
Echter wensen we u veel...
Wij betreuren dan ook uw review.
Echter wensen we u veel plezier van de nieuwe banden welke u bij ons kocht voor een wereldprijs.
Met vriendelijke groet, Etienne van Team AP

W. Vos

Top service

Prijs kwaliteit

R. Verberne

Heb al vaker bij Autobanden Prijsvechter besteld omdat het altijd snel bezorgd wordt en meestal de laagste prijs tov andere leveranciers.

Nvt

Vela

AP was goedkoper en sneller dan een ander met het leveren

Jan h

Bestelling en betaling ging soepel

Afleverpunt stond niet duidelijk in track en trace. En de bonnen bij de afleveting stonden mijn gegevens niet vermeld, dus moest ik zelf contact zorken met garagebedrijf

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Jan. Bedankt voor uw review. Ik denk dat het montagepunt niet goed gekeken heeft.
Uw naam, ordernummer en telefoonnummer stond op de sticker die op het pakket zat. Ook waren zij per e-mail op de hoogte gesteld van uw order.
Adres afleverpunt staat inderdaad niet in de tracking. Helaas kunnen we daar niets aan veranderen aangezien dit de website van DPD betreft. Wij en andere bedrijven hebben al vele malen aan DPD gevraagd dit te verbeteren.
U had het adres overigens van ons gehad in de mail "Bestelling verzonden naar het montagepunt".
Gelukkig is het allemaal goed gegaan en wensen wij u veel plezier met de nieuwe banden.
Met vriendelijke groet, Etienne van Team AP