Vond je het bestellen gemakkelijk?

Erik

Goedkoop.

Goedkoop

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Levertijd toch iets langer, omdat banden uit het buitenland komen.

Peter

Informatie en prijzen

Levering zou 2a3 werkdagen duren, werd 6 zonder informatie. Ook geen track en tracé ontvangen

Beste Peter,
Bedankt voor uw review.
De levertijd op het moment dat u bestelde was 5 werkdagen.
Beste Peter,
Bedankt voor uw review.
De levertijd op het moment dat u bestelde was 5 werkdagen.
Dit was te lezen op onze mainpage, homepage en ook bij de "veel gestelde vragen, de pagina over levering en bij het product zelf (levertijd infoknop)
Waarom u geen trackingcode heeft ontvangen, dat zullen we onderzoeken.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden !
Met vriendelijke groet, Etienne van Team AP

Sander

Helaas geen goede review;
1/12 winterbanden besteld, 14 december pas in huis.
Helaas geen goede review;
1/12 winterbanden besteld, 14 december pas in huis.
Vertraging lijkt grotendeels bij transport te zitten, maar banden blijken ook uit Duitsland te moeten komen.
Mails worden bijzonder snel beantwoord, door bemiddeling alsnog vrij snel banden binnen.
4 winterbanden, 2 zijn wel al 2 jaar oud (2021 gemaakt), en 2 staat geen jaartal op, weet niet of dat gebruikelijk is

levertijd klopt bij mij dus niet
daarnaast blijken banden uit Duitsland te komen dus internationaal vervoer nodig

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Sander. De levering werd vastgehouden voor 10 dagen door DPD. Wij hebben meerdere keren hen verzocht om te leveren, maar dit hielp helaas niet. Waarom dit is , dat is ons niet duidelijk. Onze... Beste Sander. De levering werd vastgehouden voor 10 dagen door DPD. Wij hebben meerdere keren hen verzocht om te leveren, maar dit hielp helaas niet. Waarom dit is , dat is ons niet duidelijk. Onze Excuses daarvoor namens DPD.
Wat betreft de DOTcode. 2 Jaar oud is in de bandenwereld gewoon een recente code.
Al onze banden worden in de depots geconditioneerd opgeslagen.
Zowel de temperatuur, luchtvochtigheid en de lichtsterkte zijn aangepast, zodat de banden niet of nauwelijks verouderen tijdens de opslag.
Hiermee gaan zij de volledige geadviseerde levensduur van o.a. de ANWB 6-7 jaar mee na montage.
Etienne Persijn van Team AP

Eckhardt bandenservice

Vooral goedkoop maar de levertijd was behoorlijk lang, 2 december besteld, zijn 7 december verstuurd, 11 december afgeleverd bij montage bedrijf en 14 december gemonteerd.

Prijs

Te lange levertijd

Beste heer,
Op onze site gaven wij aan dat de levertijd 5 werkdagen was.
Beste heer,
Op onze site gaven wij aan dat de levertijd 5 werkdagen was.
U heeft op Zaterdag besteld. Op Maandag is de order direct verwerkt en de week erna op Maandag geleverd. Dat is precies 5 werkdagen zoals aangegeven.
We begrijpen dat het langer lijkt doordat er 2 weekenden tussen zaten.
Helaas is dat in December zo vanwege de enorme vraag naar autobanden ivm de winterwisselweken,
Met vriendelijke groet
Etienne Persijn Autobanden Prijsvechter

Jan

Prima contact per mail, goede aanbiedingen van autobanden.

R.H.de Haan

Goeie prijs

Roelof Brakels

Goede ervaring snelle levering

Goede feedback

Dat als je meerdere verschillende banden besteld je niet kunt zien in de track en trace om welke het gaat

Bart

Perfect, snelle service en goede kwaliteit tegen een lage prijs

Niet kunnen vinden

Corstjens beheer

Goed, snel en voordelig!!

Goed vindbaar

Niets