MvT

De service van Urum is meer dan uitstekende. Men doet er echt alles aan om je te helpen bij problemen. De EnergyFlip werkt uitstekende. Alle lof. Ik be eel dit bedrijf en apparaat van harte aan

Sezer Danisik

Nadat ik EnergyFlip had aangeschaft was ik verbaasd hoe snel alles te instaleren was en het daadwerkelijke werking. Het loont om het te halen. Binnen 1 jaar heb je al je kosten eruit i.v.m.... Nadat ik EnergyFlip had aangeschaft was ik verbaasd hoe snel alles te instaleren was en het daadwerkelijke werking. Het loont om het te halen. Binnen 1 jaar heb je al je kosten eruit i.v.m. doelbewuster letten op alle handelingen thuis.

W.de Kort

Interessante app. Maak ik veelvuldig gebruik van.

Al 'n tijdje zijn we fan van EnergyFlip. Inspirerende grafieken in een vriendelijke omgeving 👍. En ook de meetstoring als gevolg van de omzetting van 1 naar fasen in 'n wip verholpen door de... Al 'n tijdje zijn we fan van EnergyFlip. Inspirerende grafieken in een vriendelijke omgeving 👍. En ook de meetstoring als gevolg van de omzetting van 1 naar fasen in 'n wip verholpen door de helpdesk. We kijken nu uit naar een app-uitbreiding waarmee 'n serieus gebruikersadres afzonderlijk kan worden gemonitord. In ons geval een oplaadpunt voor electrisch rijden. Bedankt mensen, voor jullie mooie initiatief 💪

Sander uit Amsterdam

Super snel aangelsoten en alles ingevuld; contract, jaarnota etc etc. Hij loopt nu een paar dagen. Ik let nu wel beter op verwarming, opladers, open ramen. Alles uit zetten voor ik ga slapen. Ik zie... Super snel aangelsoten en alles ingevuld; contract, jaarnota etc etc. Hij loopt nu een paar dagen. Ik let nu wel beter op verwarming, opladers, open ramen. Alles uit zetten voor ik ga slapen. Ik zie ineens hoe belachelijk veel stroom een droger gebruikt pfffff. En ik ga vanavond m'n koelkast even checken. Wellicht nieuw modelletje om wat meer te besparen. Maar over het algemeen geeft hij: 'vrij laag' qua gebruik aan. Dus ik ben al blij dat ik al goed zat zelfs :)

Gerrit

Storing meetstekker en wifi , perfect door energieflip telefonisch opgelost

Frank otto

Krijg hem alleen niet met mijn netwerk verbonden ,dus een gastnetwerk opgezet en daar werkt het goed op

aim

Een erg handige, snel te installeren energiemeter met een duidelijke en overzichtelijke app!

Alex

Werkt allemaal super! eenvoudig aan te sluiten icm app op mobiele telefoon, Plug and Play. Leuk om nu te zien wat de zonnepanelen realtime terug leveren aan energie. Met dit donkere weer van de... Werkt allemaal super! eenvoudig aan te sluiten icm app op mobiele telefoon, Plug and Play. Leuk om nu te zien wat de zonnepanelen realtime terug leveren aan energie. Met dit donkere weer van de afgelopen tijd dus praktisch niets!!!! ben dus benieuwd wat ze op een zomerdag doen. Ben er alleen nog niet aan toegekomen hoe ik mijn sluipverbruik omlaag kan brengen, in ieder geval korter douchen....

Hans en Karin

Wij hebben voor EnergyFlip gekozen, omdat deze realtime ons energieverbruik, en teruglevering van de zonnepanelen kan weergeven (met de uitbreidingsset zon). En dat onafhankelijk van de... Wij hebben voor EnergyFlip gekozen, omdat deze realtime ons energieverbruik, en teruglevering van de zonnepanelen kan weergeven (met de uitbreidingsset zon). En dat onafhankelijk van de energieleverancier.

De app ziet er voor iOs ook mooi en overzichtelijk uit.