Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Deltares

Prima verhuizer die snel en conform wensen verhuizingen afwerkt.

Ton Deekens / Witteveen+Bos

De verhuizing is prima verlopen

Bedankt voor uw recensie!

Carola van der Gugten/Procoma Projectmanagement B.V.

De ervaring was zeer goed. Bij de beantwoording van een aantal vragen voor de verhuizing duurde het soms wat lang voordat er een antwoord kwam. Het inpakken is zeer zorgvuldig gebeurd en er is dan... De ervaring was zeer goed. Bij de beantwoording van een aantal vragen voor de verhuizing duurde het soms wat lang voordat er een antwoord kwam. Het inpakken is zeer zorgvuldig gebeurd en er is dan ook niets beschadigd tijdens het transport. Ook de zorg aan deze (Zuid-Afrika) kant was helemaal prima! Ik zou Atlas Movers zeker aanbevelen.

Lucienne Terlouw

Zeer klantgericht, ook al moest ik een maand wachten (door onvoorziene omstandigheden in Engeland) en was daardoor de agenda van Atlas vol. Er werd gezocht naar een alternatieve oplossing. en er... Zeer klantgericht, ook al moest ik een maand wachten (door onvoorziene omstandigheden in Engeland) en was daardoor de agenda van Atlas vol. Er werd gezocht naar een alternatieve oplossing. en er werd extra hulp geboden omdat ik alleen thuis was en een bank niet in elkaar kon zetten. Ik werd gerustgesteld toen ik erg zenuwachtog werd. Prima lui.

Bedankt voor uw recensie!

Ik raad iedereen aan om zaken te doen met Atlas International Movers!

Atlas International Movers