Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fleur Meerman

Vriendelijk personeel, communicatie niet even duidelijk met name ten aanzien van de aankomst datum van de container. Een ander punt was het inschatten van de hoeveelheid spullen: uiteindelijk bleek... Vriendelijk personeel, communicatie niet even duidelijk met name ten aanzien van de aankomst datum van de container. Een ander punt was het inschatten van de hoeveelheid spullen: uiteindelijk bleek dat we ongeveer 4 vierkante meter over hadden in de container, terwijl bij inladen gezegd werd dat het krap werd. We hebben uiteindelijk wat dingen niet meegenomen wat wel gekund had. Dat was jammer. Verder waren er drie dingen kapot gegaan, waar we zelf geen opvolging aan gegeven hebben, maar niemand heeft hier ook ons benaderd. Dus er was geen nazorg.

Reactie Atlas International Movers:

Bedankt voor uw feedback!

R. Lheritier

Ondanks dat het een lastige verhuizing was (buitenland, taalprobleem) goede service verleend, met name door de verhuizers. Complimenten!

Marquard&Bahls

Hele vriendelijke mensen. Heel behulpzaam en betrouwbaar. Niets is kapot gegaan.
De grootste kater kwam toen we onze kleding gingen uitpakken. Veel kleding die in de kledingbox hing was meer dan verkreukeld. Dit kwam doordat er op de bodem nog extra dingen waren gepropt. Ook zijn er t-shirts en bloesjes gebruikt om plastic dozen vast te zetten in de verhuisdozen. Ongelooflijk dat dit gebeurt bij een professioneel verhuisbedrijf. Dit maakt dat ik geen 'goed' heb gegeven bij medewerkers (en dit geeft mij geen goed gevoel want het inpakken van de kleding zal door twee mensen gedaan zijn ) deskundigheid en resultaat. Het lijkt iets kleins dat ik onze t-shirts en bloesjes (in totaal minstens 25) en jurken en kolberts (minstens 15) opnieuw heb moeten strijken, dagen in de douche uithangen of naar de stomerij heb moeten brengen. Maar het heeft mij veel frustratie en irritatie opgeleverd. Als je aan het verhuizen (en in ons geval emigreren) bent dan is het strijken, dagen lang een badkamer vol met kleding of wegbrengen naar een stomerij het allerlaatste waar je behoefte aan hebt. Laat staan de energie. Kortom: als dit niet was gebeurt hadden jullie alleen maar 'goed' of 'uitstekend' gehad. Ik had écht een goed gevoel bij jullie allemaal! Ook het Amerikaanse verhuisbedrijf was top.
Ik hoop dat jullie wat met mijn feedback doen. Want het is een kleine moeite om kleding netjes op te bergen. Als dit was gebeurt dan was het een perfecte verhuizing geweest. Graag nooit meer kleding in een doos proppen (ik heb foto's aan Hanneke gestuurd) en dan ga ik jullie zeker aanraden bij anderen! Heel veel succes. Hartelijke groeten , Sigrid Post

Reactie Atlas International Movers:

Bedankt voor uw feedback, telefonisch en per email hebben we inmiddels contact gehad.

Salle

Erg te vreden hoe alles gegaan is ondanks de warme dagen was er een goede sfeer onderling en liep alles gesmeerd.

Heel goed

Bedankt voor uw recensie!

Inpakken, verhuizen en opslaan i.v.m. waterschade is zeer goed afgehandeld.

Bedankt voor uw recensie!

Klantvriendelijk, erg goed georganiseerd, vriendelijke verhuizers, flexibel

Michael

Uitstekende service: letterlijk van deur tot deur.

Roelof Lammers

Uiteindelijk uitstekende verhuizing, maar wel een paar minpunten:
Uiteindelijk uitstekende verhuizing, maar wel een paar minpunten:
- Communicatie rondom offerte was niet heel erg duidelijk en ik moest een aantal keren er zelf achteraan om dingen te bevestigen. Gegeven dat dit een belangrijk moment is voor iemand die verhuist had ik hier meer pro-activiteit van Atlas verwacht
- Communicatie rondom de additionele verzekering was erg onduidelijk en ik voel mij hier nog altijd een beetje bekocht
- De verhuizers waren 2x te laat, wat niet een groot probleem is maar wel opvallend.
- Uiteindelijk was het prijsniveau vrij hoog, dus dat kan beter

Reactie Atlas International Movers:

Bedankt voor uw feedback! Per email hebben we contact gehad.

Charlotte VW

Verhuizing van Londen naar Laren NH zonder al te veel stress verlopen. Zeer ervaren betrouwbare en aardige verhuizers

Reactie Atlas International Movers:

Goed om te horen! Bedankt.