Vriendelijk personeel, schade netjes afgehandeld, uitleg over de reparatie, leen auto oké, prima zo!

Receptioniste balie is bijzonder vriendelijk. Prijs schade is marktconform.
Receptioniste balie is bijzonder vriendelijk. Prijs schade is marktconform.
Schadeherstel van opgegeven plaats keurig uitgevoerd. Echter na ophalen rijhulpsystemen niet functionerend zoals was en niet betrouwbaar (slaan soms niet aan, soms te laat, wisselen in afstandsregistratie, camerabeeld achteruit is compleet anders). Teruggegaan, medewerker die het ging checken scheurde als een bezetene met mijn auto naar de werkplaats. Ik schrok er van!
Zegt niets mis en we hebben niets los gehad voor herstel schade. Daar sta je dan. Jouw verhaal, jaren ervaring met je auto, tegen hun.
Kom ik thuis, zie ik plots een hele verse nieuwe schade op mijn achterbumper!
Ik weet nu al dat ze ook daar niets mee gaan doen. Dus ik zit hier letterlijk met tranen want ik zou de auto verkopen en met herstel van de schade aan de voorzijde zou de auto schadevrij zijn. Nu niet meer.
Ik ben er onderste boven van.
Ik vertrouwde hun. Toyota gecertificeerd. Je geeft je auto af in vertrouwen en dan scheurt een medewerker en zo mee weg. En daar sta je dan met sensoren en hulpsystemen die niet meer doen wat ze moeten en een extra schade er bij die er niet zat. En nee, dat hebben mijn buren niet gedaan want die zijn niet van hun parkeerplaats af geweest. Deze komt bij jullie vandaan!
Ik ben er triest van.

Auto weer als nieuw.

Goede ervaring, schade aan de auto is prima hersteld

Auto schade is naar tevredenheid gedaan ,geen kleur verschil en de auto was keurig gewassen en van binnen stofvrij en binnen de beloofde tijd klaar.

Heel netjes de schade hersteld. Keurig gewassen en gestofzuigd terug gekregen.
Vriendelijk personeel.
Kortom heel erg tevreden.

Vriendelijk personeel
Goede service

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en geholpen met de communicatie naar twee verzekeringsmaatschappijen. Het herstel van mijn auto is erg net uitgevoerd. Ik hoop dat het niet nodig is, maar anders... Ik werd vriendelijk te woord gestaan en geholpen met de communicatie naar twee verzekeringsmaatschappijen. Het herstel van mijn auto is erg net uitgevoerd. Ik hoop dat het niet nodig is, maar anders ik kom graag terug.

Naar volle tevredenheid geholpen. Vriendelijk geholpen en onze auto was eerder klaar dan gepland

Vriendelijk personeel. Goede afwikkeling