Het is een goed bedrijf met een vriendelijke, duidelijke en goede service. Ze zijn duidelijk in hun uitleg, je wordt begrepen, ze nemen de tijd voor je, en de koffie staat altijd klaar.

Toen mijn zoon de auto ging ophalen bleek deze niet meer te starten, ASN had mij dit ook niet telefonisch gezegd en ze namen ook de moeite niet om te kijken wat het probleem was terwijl de auto... Toen mijn zoon de auto ging ophalen bleek deze niet meer te starten, ASN had mij dit ook niet telefonisch gezegd en ze namen ook de moeite niet om te kijken wat het probleem was terwijl de auto voordat ik het naar hen bracht wel startte.Ik ben dan ook van plan om ASN hiervoor verantwoordelijk te stellen.

Positief en zeer klantgericht.

Vlotte administratieve verwerking, nette ontvangst en uitstekend werk. De service van auto wassen en van binnen stofzuigen vóór aflevering, was een echte verrassing!

De contact is zeer goed en zeer tevreden

Geen enkel kritiekpunt van mijn kant! Vanaf de intake tot het afhalen professioneel.

Op zich netjes gewerkt, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat ik zelf moest bellen om te horen of de auto, volgens afspraak, klaar zou zijn. Dit was helaas niet het geval, dus was ik de auto dag... Op zich netjes gewerkt, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat ik zelf moest bellen om te horen of de auto, volgens afspraak, klaar zou zijn. Dit was helaas niet het geval, dus was ik de auto dag langer kwijt.

Vriendelijk personeel en goede service

Ik werd goed te woord gestaan er werd mij verteld wat de schade ging kosten en een datum gepland wanner ik de auto kon brengen ik werd naar huis gebracht ik zou de auto 3dagen kwijt zijn maar de... Ik werd goed te woord gestaan er werd mij verteld wat de schade ging kosten en een datum gepland wanner ik de auto kon brengen ik werd naar huis gebracht ik zou de auto 3dagen kwijt zijn maar de volgende dag kreeg ik een telefoontje de auto was klaar en ik zou opgehaald worden ze hebben de auto ook nog door de wasstraat gehaald en van binnen schoon gemaakt ze geven zeer goede serves ik was er blij mee.

Wij hebben de auto bij ASN gebracht en vanaf het eerste welkom werden we uiterst vriendelijk en correct behandeld.
Direct bleek de kennis van schade aan voertuigen groot.
Bij het ophalen...
Direct bleek de kennis van schade aan voertuigen groot.
Bij het ophalen van onze auto zagen we dat de schade perfect was hersteld. Niets dan lof.