Op zich is de schade prima verholpen en is dat gegaan zoals afgesproken. Waar ik minder tevreden over ben is de afhandeling van het geheel. De schade zou in 1 dag zijn verholpen. Ik heb hier... Op zich is de schade prima verholpen en is dat gegaan zoals afgesproken. Waar ik minder tevreden over ben is de afhandeling van het geheel. De schade zou in 1 dag zijn verholpen. Ik heb hier rekening mee gehouden en was in de veronderstelling dat ik in de avond mijn auto weer kon ophalen. Helaas was dit niet het geval en heb ik rond 5 uur zelf gebeld om te vragen waar mijn auto bleef. De medewerker vertelde dat de auto nog zeker 1 dag in de garage stond. Uiteraard was ik zeer verrast te meer omdat ik specifiek had gevraagd of het in 1 dag zou lukken. Jammer genoeg ben ik niet voortijdig gebeld. De volgende een soort gelijk verhaal echter met de mededeling dat het nog langer ging duren. Nu had ik echt een andere auto nodig aangezien ik enkele afspraken had die ik niet kon afzeggen. De auto was er maar er was geen chauffeur om mij op te halen of de auto te brengen zoals was afgesproken. Weer een minpunt. Op dag drie is eindelijk mijn auto klaar en kon ik deze ophalen.

Goede service mogen ontvangen, vriendelijke medewerkers zowel aan de telefoon als op kantoor.

Vriendelijke behandeling en zeer vakkundig

De initiële afspraak was 1 dag maar toen ik de auto bracht was dat opeens 2 dagen geworden. Lastig dat ik mijn auto een dag langer moest missen

Hartelijke ontvangst, rustig en luisterend. Goed op de hoogte gehouden over stand van zaken.
Wel jammer dat mijn auto 3 dagen in de garage moest staan en er toch een extra onderdeel besteld moest worden, waardoor ik mijn auto pas na het weekend terug had.
Ook de automatische mail naar en canned verzekeringsmaatschappij is wat mij betreft te geautomatiseerd.

Ik heb geen idee hoe de schade is afgehandeld via de dealer en de verzekering.
Ik wist niet dat ik mijn auto meer dagen kwijt zou zijn.
Ik weet niet wat er precies gedaan is om de...
Ik heb geen idee hoe de schade is afgehandeld via de dealer en de verzekering.
Ik wist niet dat ik mijn auto meer dagen kwijt zou zijn.
Ik weet niet wat er precies gedaan is om de krassen te verwijderen.
Ik weet niet hoeveel de schade gekost heeft om te verhelpen.
Ik heb ook nooit bericht gekregen wie de schade zou verhelpen.
Ik heb hier 2 x met de dealer en met de verzekering over contact gehad.
Dit gaf niet meer informatie.
Via de app: My Toyota kon ik zien waar mijn auto was tijdens het verhelpen van de schade.
Dus over jullie bedrijf kan ik niet veel zeggen.
Het was fijn dat mijn auto er weer als nieuw uit zag en dat hij gewassen was.

Wij konden eigenlijk meteen terecht, er werd een goede analyse gemaakt en meteen een afspraak ingepland. De schade is perfect hersteld! Erg tevreden dus.

Zeer vriendelijk. Prima service en kwaliteit.

Goede service en duidelijke communicatie.

Vriendelijke medewerkers, snel en keurig geholpen. Auto is netjes schoongemaakt voordat hij werd gemaakt en er stond een mooie leenauto voor me klaar.