9.8/10

Luuk Peters

Perfect en professioneel geholpen

Reageren snel en duidelijk, eerlijke prijs en top kwaliteit.

Niets

Theunissen Johan

Zéér vriendelijke en correcte mailing.

Steeds bereid voor aanpassingen en voorstellen. Niets is hun teveel.

Charon

Hele positieve ervaring!

Een professioneel bedrijf wat goed mee denkt en probeert te helpen waar maar kan. Ze doen de moeite om het de klant naar de zin te maken.

one and only

Zeer tevrede,op korte tijd had ik een mooie schilderij

Flexibel en mooi afgewerkt

Jago Kostelijk

Zeer goed

Snelle reactie. Mooi eindresultaat.

Art & Design Amersfoort

Goed. Betrokken en gericht op klantevredenheid.

Snel reagerend en veel geduld tav de wensen van de klant

Mijn contactpersoon (Ciska) is heel aardig en schakelt snel en accepteert zonder kritische kanttekening de wensen cq aanpassingen van de klant. Ik had het fijner gevonden als ze meer adviezen had... Mijn contactpersoon (Ciska) is heel aardig en schakelt snel en accepteert zonder kritische kanttekening de wensen cq aanpassingen van de klant. Ik had het fijner gevonden als ze meer adviezen had gegeven over het product. Ik moest eigenlijk alles zelf beslissen maar heb geen verstand van compositie, kleuren enz. Ze had mij daar wat steviger in mogen adviseren. Dan had het hele proces, denk ik, ook wat sneller gekund.

Reactie Art & Design Amersfoort:

Dank voor je review. We hebben ons uiterste best gedaan om je goed te adviseren. We hebben ook meerdere composities/opzetjes gemaakt voor de schilderijen en daarbij ook suggesties gegeven, maar... Dank voor je review. We hebben ons uiterste best gedaan om je goed te adviseren. We hebben ook meerdere composities/opzetjes gemaakt voor de schilderijen en daarbij ook suggesties gegeven, maar juist omdat het ook een kwestie van smaak is, kan ik niet alle keuzes maken. Vandaar dat het wat langer heeft geduurd, juist omdat we willen dat de schilderijen helemaal worden zoals jij wilt.

Cats

Fijne ervaring!

prima service, snelle levering

Uitstekend

Communicatie

Johan

We hebben een schilderij laten maken van mijn schoonvader zijn handen en dat was zo mooi. Ook hebben wij 2 jaar eerder een portret schilderij van onze overleden kooiker hond die is zo levensecht... We hebben een schilderij laten maken van mijn schoonvader zijn handen en dat was zo mooi. Ook hebben wij 2 jaar eerder een portret schilderij van onze overleden kooiker hond die is zo levensecht geworden. Alles is via mail en app gegaan en ze voelen precies aan wat je bedoelt en geven ook advies

Snel contact en meelevend , begrijpend en leveren het schilderij keurig af.

Geen , voor ons een dikke vette 10

Wendy Van De Reyd

Vriendelijk, behulpzaam en snelle reacties