9.8/10

Anette

Hele fijne communicatie, snelle service en ze denken in mogelijkheden.

Klantgericht, snelle service

Tussentijdse update van de status van de bestelling

Lin Smeets

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling en zou dit bedrijf zeker aanraden! De communicatie verliep zeer goed. Ik ontving heel snel reacties op mijn vragen en er werd regelmatig een update gestuurd... Ik ben heel tevreden met mijn bestelling en zou dit bedrijf zeker aanraden! De communicatie verliep zeer goed. Ik ontving heel snel reacties op mijn vragen en er werd regelmatig een update gestuurd van de portretten. De eigenaresse wilt graag dat je tevreden bent over het eindresultaat en denkt graag mee waar er aanpassingen gemaakt kunnen worden om het portret nóg mooier te maken.

Snelle reactie, snelle levertijd, geweldig eindresultaat

n.v.t.

Esther

Fijne communicatie en erg blij met het resultaat! Blij dat we voor het schilderij hebben gekozen ipv digitale versie.
Hond op het schilderij is echt herkenbaar. Echt 1 op 1 met de foto’s die...
Hond op het schilderij is echt herkenbaar. Echt 1 op 1 met de foto’s die we hebben opgestuurd (zelfs de grijze haartjes op de kin ;)).

- Echt een mooi schilderij geleverd die aan onze verwachtingen heeft voldaan!
- Snelle reactie.
- Prettige communicatie via w’app.
- Denken echt mee om tot een goed resultaat te...
- Echt een mooi schilderij geleverd die aan onze verwachtingen heeft voldaan!
- Snelle reactie.
- Prettige communicatie via w’app.
- Denken echt mee om tot een goed resultaat te komen. Opzetjes die worden gemaakt helpen daar erg bij.

Bedrijf was wel even zoeken op het internet. De website was wel wat summier in informatie. Maar makkelijke communicatie daarna maakte dat ook weer goed.

Luuk Peters

Perfect en professioneel geholpen

Reageren snel en duidelijk, eerlijke prijs en top kwaliteit.

Niets

Theunissen Johan

Zéér vriendelijke en correcte mailing.

Steeds bereid voor aanpassingen en voorstellen. Niets is hun teveel.

Charon

Hele positieve ervaring!

Een professioneel bedrijf wat goed mee denkt en probeert te helpen waar maar kan. Ze doen de moeite om het de klant naar de zin te maken.

one and only

Zeer tevrede,op korte tijd had ik een mooie schilderij

Flexibel en mooi afgewerkt

Jago Kostelijk

Zeer goed

Snelle reactie. Mooi eindresultaat.

Art & Design Amersfoort

Goed. Betrokken en gericht op klantevredenheid.

Snel reagerend en veel geduld tav de wensen van de klant

Mijn contactpersoon (Ciska) is heel aardig en schakelt snel en accepteert zonder kritische kanttekening de wensen cq aanpassingen van de klant. Ik had het fijner gevonden als ze meer adviezen had... Mijn contactpersoon (Ciska) is heel aardig en schakelt snel en accepteert zonder kritische kanttekening de wensen cq aanpassingen van de klant. Ik had het fijner gevonden als ze meer adviezen had gegeven over het product. Ik moest eigenlijk alles zelf beslissen maar heb geen verstand van compositie, kleuren enz. Ze had mij daar wat steviger in mogen adviseren. Dan had het hele proces, denk ik, ook wat sneller gekund.

Reactie Art & Design Amersfoort:

Dank voor je review. We hebben ons uiterste best gedaan om je goed te adviseren. We hebben ook meerdere composities/opzetjes gemaakt voor de schilderijen en daarbij ook suggesties gegeven, maar... Dank voor je review. We hebben ons uiterste best gedaan om je goed te adviseren. We hebben ook meerdere composities/opzetjes gemaakt voor de schilderijen en daarbij ook suggesties gegeven, maar juist omdat het ook een kwestie van smaak is, kan ik niet alle keuzes maken. Vandaar dat het wat langer heeft geduurd, juist omdat we willen dat de schilderijen helemaal worden zoals jij wilt.

Cats

Fijne ervaring!