9.8/10

Fantastisch. Zeer duidelijke communicatie van begin tot het einde.

Duidelijk en heel creatief. Met een paar woorden en een idee weten zij een prachtig werk te maken.

Muller

Ik heb een hele goede ervaring. Netjes qua communicatie, houden je netjes tussendoor op de hoogte en leveren prachtig werk.

De communicatie en het goede werk dat zij leveren.

Wendy

Ik heb zeer goede ervaring opgedaan met de aankoop van een schilderij. Het resultaat is prachtig! Bestelling ging vlot en ik werd prima op
de hoogte gehouden van het verloop.

Snelle reacties op mail
Meedenken

Inge

Goed! Nette, persoonlijke en snelle communicatie

Communicatie

Op to date houden van de webshop. De bestelde kleur was niet op voorraad, maar door de communicatie hierover is het alsnog goed gekomen

Jack de Bruijn

Heel positief reageren altijd op een mailtje.

klantvriendelijk

Snel antwoord en goede communicatie

Zelfs in g=hun vakantie ging het contact gewoon door.

nee

Prachtig schilderij, helemaal naar wens. Prettige communicatie. Super!

Communicatie

Nee, ik ben helemaal tevreden

Top ervaring! Aanrader

communicatie. Het schilderwerk. Klantvriendelijkheid

Met dit bedrijf hebben we alleen maar positieve ervaringen.

We zijner erg tevreden over het geleverde product. Het eindresultaat is conform onze verwachtingen.

Nee.Alle afspraken zijn nagekomen.

Axel Essers

Ik had via Facebook contact met hen opgenomen. Ik kreeg hier vrij snel een reactie op. Toen heb ik wat mailtjes over en weer zitten sturen over de basis informatie en hoe het schilderij er uit... Ik had via Facebook contact met hen opgenomen. Ik kreeg hier vrij snel een reactie op. Toen heb ik wat mailtjes over en weer zitten sturen over de basis informatie en hoe het schilderij er uit moest zien. Dit ging allemaal vrij vlot en ze waren altijd vriendelijk.

Het is zeer mooi geschilderd! Ook was het zeer snel klaar. Een week en half na het eerste contact was het schilderij bij mij thuis al aangekomen. Ik ben heel tevreden.

Zelf tips geven om aanpassingen te doen voor het schilderij zodat dat het er eventueel nog beter zou uitzien.