9.8/10

Positieve ervaring

De website zou wat beter kunnen, heb naar mijn gevoel te lang gezocht naar het gewenste schilderij

Metamo Ede BV

We hebben een schilderij laten maken van Harry( de hond van onze baas) en deze is werkelijk heel erg mooi geworden.
Een van onze medewerkers moest echt aan het schilderij voelen om te...
Een van onze medewerkers moest echt aan het schilderij voelen om te beoordelen of het wel echt geschilderd was

Mee denken en zeer klantvriendelijk. We hadden op korte termijn een opdracht gegeven maar er is alle medewerking verleent om het schilderij op tijd af te krijgen.

Wij hebben geen verbeter tips. Alles is perfect verlopen. Schilderij is erg mooi en de samenwerking met de lijstenmaker is ook erg prettig verlopen.

Els Kalff

Hele fijne en persoonlijke benadering. Niet opdringerig en niet te commercieel. Heel fijn en duidelijk contact.
Super snel ook!

Ik vond, met name, het persoonlijke contact heel prettig!

Vooralsnog nog niets!

Snel contact

Makkelijk benaderbaar, denken mee

Ik zou zo niets kunnen bedenken

Kan niks anders bedenken dan dat het alleen maar positief was. Ik ben heel tevreden en heb een vaste adres erbij. En iedereen die het schilderij heeft gezien, wou gelijk contact gegevens hebben.

Super service en word ook echt meegedacht met je.

Nee geen verbeterpunten voor mij

Wij zijn super positief. Als wij het een cijfer mogen geven is het dikke 9.
Klasse en de goede afhandeling.

Goede communicatie. Super tevreden klant.

Nvt

Heel fijn bedrijf