9.8/10

Uitstekend

Communicatie

Johan

We hebben een schilderij laten maken van mijn schoonvader zijn handen en dat was zo mooi. Ook hebben wij 2 jaar eerder een portret schilderij van onze overleden kooiker hond die is zo levensecht... We hebben een schilderij laten maken van mijn schoonvader zijn handen en dat was zo mooi. Ook hebben wij 2 jaar eerder een portret schilderij van onze overleden kooiker hond die is zo levensecht geworden. Alles is via mail en app gegaan en ze voelen precies aan wat je bedoelt en geven ook advies

Snel contact en meelevend , begrijpend en leveren het schilderij keurig af.

Geen , voor ons een dikke vette 10

Wendy Van De Reyd

Vriendelijk, behulpzaam en snelle reacties

Mireille kleijkamp

Prima! Communicatie liep heel goed. Wist niet dat het in China gemaakt werd dus dat werd nu even een dingetje ... aanpassingen gaan wel in kleine stapjes maar het resultaat is prachtig!!

Geduld. Ik heb echt vaak aanpassingen gevraagd.

Aanpassingen in niet te kleine stapjes. Als ik vroeg om het lichter te maken zoals op het origineel ging dat vaak in 4 stappen. Maar misschien is dat altijd zo. Ik heb hier geen ervaring mee.

Reactie Art & Design Amersfoort:

Dank voor je review! Aanpassingen gaan meestal niet in hele kleine stapjes, maar soms is het heel lastig voor een kunstenaar om op basis van de foto net de juiste kleur te bepalen. Omdat het jouw... Dank voor je review! Aanpassingen gaan meestal niet in hele kleine stapjes, maar soms is het heel lastig voor een kunstenaar om op basis van de foto net de juiste kleur te bepalen. Omdat het jouw hond is, weet je de precieze kleur. Vandaar dat het soms wat langer duurt, maar dat is niet altijd het geval! Onze schilderijen worden inderdaad in China gemaakt. Wij werken samen met een klein groepje jonge kunstenaars. Wij zijn er een aantal jaar geleden geweest en hebben leuk contact met ze! Wij hebben dit bedrijf gekozen vanwege de vele getalenteerde kunstenaars. Heel veel plezier gewenst van het schilderij.

vlotte levering, originele kado's

afmetingen van de lamp waren een beetje een verrassing, maar heeft heel goed uitgepakt, mn neef erg blij met zn dino en olifant

Jan

Prima. erg postief

Heel klantvriendelijk en snel

Irene

Heel goed

De communicatie verliep perfect

eigenlijk geen

J.Melief

Zeer goed contact. Alles professioneel behandeld.

e.e.a. kon in zijn geheel via de email worden uitgevoerd.

Geen, alles liep op rolletjes

Lida

Goede communicatie via e-mail en telefoon

Opdracht is goed uitgevoerd. Zeer tevreden met het resultaat. Het meedenken m.b.t. wel of geen lijst, graveerplaatje etc.

Alessandra Wittner

Helemaal geweldig! Van het advies tot de hulp gedurende het proces en een super eindresultaat

Klantveiendelijk, geduldig, snel

Iets meer voorbeelden op de website zou prettig zijn