Serieus en snel in handelen.

Een vriendelijke man welke echt naar jou belang kijkt en je als klant voorop stelt. Reageert snel op gestelde vragen.

We zijn heel fijn geholpen

ZEER TEVREDEN! IK BEVEEL IEDEREEN OOK BERLINDA AAN. DUIDELIJK EN FIJN IN OMGANG.

Ik heb met Berlinda Meilink, als zeer goede huisvriend en adviseur/contactpersoon van mevrouw .... die partij was in deze, kennis mogen maken voor een intake gesprek. Na dit gesprek is besloten dat... Ik heb met Berlinda Meilink, als zeer goede huisvriend en adviseur/contactpersoon van mevrouw .... die partij was in deze, kennis mogen maken voor een intake gesprek. Na dit gesprek is besloten dat mevrouw Berlinda Meilink degene was die de belangen van mevrouw..... het beste zou kunnen behartigen, hetgeen ook is gebleken. Zij heeft heel veel betekent door de geweldige fijne en zeer professionele en eerlijke wijze waarop zij zich voor mevrouw ..... en andere betrokkenen tijdens het gehele letselschadetraject heeft ingezet . Zij is altijd een geweldig aanspreekpunt geweest , waarin ook empathie als een belangrijke rol is ervaren, ook na het overlijden van mevrouw...... heeft Berlinda Meilink zich ingezet voor een eerlijke en correcte afwikkeling van het letselschadetraject. Ik zal haar altijd in een voorkomend geval adviseren als letselschadespecialist die er voor 100% staat voor de belangen van haar klant.

Ik ben enorm blij met monica. Dankzij haar begeleiding en hulp heb ik een hoofdstuk van mijn leven kunnen afsluiten. En daar ben ik haar erg dankbaar voor!