Had een Pokemon knuffel gevonden die ik al een hele tijd wilde hebben, wel snel omdat er maar 1 op voorraad was. De levertijd was 5 dagen maar ik kreeg hem al na 3. Je werd goed op de hoogte... Had een Pokemon knuffel gevonden die ik al een hele tijd wilde hebben, wel snel omdat er maar 1 op voorraad was. De levertijd was 5 dagen maar ik kreeg hem al na 3. Je werd goed op de hoogte gehouden over de levering hoe ver hij was.

Levering was 5 werkdagen heb de Pokemon knuffel al binnen 3 dagen gekregen. En je kon de levering goed volgen.

Lianne Desmet

Super!

Ik heb voor mijn twee zonen een heleboel mlp knuffels besteld. En zij beiden nog een paar extra van hun eigen zakgeld!
Ze waren door het dolle heen vanwege de snelheid van levering en de...
Ze waren door het dolle heen vanwege de snelheid van levering en de hoeveelheid keuze. Ze zijn nu aan het uittellen wanneer ze weer genoeg gespaard hebben voor een nieuwe mlp.

raynor

Attent, open, vriendelijk, humoristisch xD, geweldige pokemon knuffels nergens anders verkrijgbaar!

up to date ivm verloop/mogelijke vertraging order
naam en banner site sterk.

Ruime keuze en snelle levering!

De levertijd was volgens de website 5 werkdagen. Het pakket werd echter al de volgende dag geleverd. Helemaal geweldig!

sanne van den berg

Heel erg goed! Op tijd en erg goeie kwaliteit, erg vriendelijk ook. Echt perfect.

Super!! Al enkele pokemon knuffels besteld en allen voldoen precies aan de verwachtingen.

Mooie knuffels, goede en duidelijke service en website. Snelle levertijden.

Prima service en snelle levering, niets mist mee!

Uitstekend: snelle levering, prima communicatie

opgegeven voor email voor ontbrekend product dag erna al ontvangen dat het weer op voorraad was!

Vlotte levering en kwalitatief goede producten!

Zeer vlotte levering en producten met een goede kwaliteit!

Deursen

Een hele positieve ervaring

Het product was heel snel binnen