AMESI

Kwaliteit producten

Ellen R

Snelle levering van zeer mooie ondervoeden een echte aanrader

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor uw mooie review,

Monique Meijer

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor deze mooie review.

Bertie

Gemakkelijk te bestellen, leuke artikelen en prettig om af te halen.

Reactie AMESI:

Lieve klant, hartelijk dank voor uw review, en hopelijk zien we elkaar in het volgend jaar weer.

Patricia

Mooie site snelle levering goede producten

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn alweer bezig met nieuwe producten uit Sicilië, ik denk dat deze een mooie aanvulling zijn op het assortiment van Amesi.

Petra

Zelfs in deze drukke tijd, dec 2020 alles op tijd geleverd! Goed verpakt zodat de kostbare spullen niet stuk zijn als het pakket bezorgd wordt!

Reactie AMESI:

Lieve klant, ja het was ook verschrikkelijk druk en we hebben echt moeten aanpoten om de bestellingen de eerstvolgende werkdag te verzenden. Fijn dat u het inpakken hebt opgemerkt, we proberen dit... Lieve klant, ja het was ook verschrikkelijk druk en we hebben echt moeten aanpoten om de bestellingen de eerstvolgende werkdag te verzenden. Fijn dat u het inpakken hebt opgemerkt, we proberen dit zóveel mogelijk duurzaam te doen, maar ook breuk voorkomend natuurlijk.

Marian

Prima service, fijne producten

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review.

jos hermans

Fijne service, ik kwam er alleen te laat achter dat jullie een winkel in Heerlen hebben, dus de volgende keer kom ik het halen en kan ik gelijk de rest bekijken.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw mooie review en u bent altijd welkom! We hebben (nog) geen stenen winkel maar als u een afspraak maakt dan kunt u het assortiment bekijken.

Anke Hurkmans

Heb een goede ervaring. Heel vriendelijk ook opgelost toen er een vd producten op was. Inmiddels heb ik alles .

Beste klant,
Hartelijk dank voor de mooie review, we streven altijd naar een goede oplossing!

K.Latten

Was goed

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor uw review.

Renate

Wat een ontzettend fijn bedrijf om bij te bestellen. vriendelijk, klantgericht en mooie producten. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Reactie AMESI:

Lieve klant, ontzettend fijn om te horen. Dank voor de mooie review.