AMESI

Kwaliteit producten

Jasper Bontes

Bestelling snel en netjes afgehandeld. Zelfs korting die volgende dag in zou gaan alsnog ontvangen.

Beste klant,
leuk om te horen! Ja, ik vind het zelf ook altijd balen als ik iets bestel en zie dat er daarna een korting actie van start is gegaan. Heel graag gedaan.

Oreel

Prima afhandeling van bestelling, snelle levering.

Reactie AMESI:

Heel erg fijn om uw mooie review te ontvangen. Dank u wel.

Sas

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u hiervoor tijd wilde vrijmaken.

Particulier

Aardige vrouw waar ik kontakt mee had. Behulpzaam omdat bestellen via de site niet lukte.

Beste klant,
Wat een lieve review. Hartelijk dank hiervoor. Inmiddels weet ik nog steeds niet waarom het bestellen bij u niet lukte, maar ik blijf het in de gaten houden.

Annika

Hele goede service!

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor het geven van deze mooie review.

Janneke

Prima!

Reactie AMESI:

Beste klant, fijn dat u een review wilde plaatsen, hartelijk dank hiervoor.

Stasse

Top. Goede producten, naar omstandigheden ook snelle levering

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u hiervoor tijd heeft vrijgemaakt.

anoniem

Online bestelling

Beste klant,
hartelijk dank voor uw review. Helaas heb ik uw spullen niet kunnen inpakken zoals gevraagd. Volgend jaar zullen wij echt moeten zorgen voor meer helpende handjes.

Liesbeth

Fijn dat ik een reactie kreeg op mijn review

Reactie AMESI:

Dank u wel, Amesi is weliswaar een webwinkel maar wij houden graag persoonlijk contact met onze klanten, het afgelopen jaar hebben we elkaar weinig kunnen zien ivm alle afgelaste evenementen,... Dank u wel, Amesi is weliswaar een webwinkel maar wij houden graag persoonlijk contact met onze klanten, het afgelopen jaar hebben we elkaar weinig kunnen zien ivm alle afgelaste evenementen, hopelijk verandert dit in 2021.

Robin Gerrits

Makkelijke website, fijne producten, uitermate snelle levering en vriendelijke klantenbenadering.

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw bestelling en uw mooie review.