AMESI

Kwaliteit producten

Saskia

Prettig en snelle levering, met een klein extraatje. De bestelling bleek niet te kloppen, maar na snel contact met de eigenaar werd dit naar tevredenheid opgelost. We hebben genoten van de... Prettig en snelle levering, met een klein extraatje. De bestelling bleek niet te kloppen, maar na snel contact met de eigenaar werd dit naar tevredenheid opgelost. We hebben genoten van de truffelpasta!

Reactie AMESI:

Beste klant, heel fijn dat ik het probleem mocht oplossen. Op de site stond namelijk een andere inhoudsopgave dan het geleverde artikel bevatte. Dit had ik zelf over het hoofd gezien, maar ik zeg... Beste klant, heel fijn dat ik het probleem mocht oplossen. Op de site stond namelijk een andere inhoudsopgave dan het geleverde artikel bevatte. Dit had ik zelf over het hoofd gezien, maar ik zeg altijd: fouten zijn er om op te lossen. Hartelijk dank nog voor uw bestelling.

Aniek

Wat een leuk bedrijfje. Na een snelle levering heb ik al goed kunnen genieten van de héérlijke producten!

Reactie AMESI:

Wat een leuke review! Hartelijk dank hiervoor.

J. B.

Een deel van mijn bestelling bleek niet meer leverbaar. Zonder mij hierover te informeren, kreeg ik daarvan het geld teruggestort en de rest van de bestelling werd bezorgd. Ik heb dit aangegeven,... Een deel van mijn bestelling bleek niet meer leverbaar. Zonder mij hierover te informeren, kreeg ik daarvan het geld teruggestort en de rest van de bestelling werd bezorgd. Ik heb dit aangegeven, maar kreeg geen enkele reactie.

Reactie AMESI:

Beste klant, helaas heb ik uw reactie niet tijdig gelezen en derhalve ook geen antwoord gegeven. Het spijt mij dat het gewenste artikel niet meer voorradig was.

Demurtas

Uitstekende ervaring. Producten keurig snel en goed verpakt, met zorg ontvangen.

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review.

Leven in Licht

Goed assortiment, goede service, goed bereikbaar. Snel en vriendelijk.

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie review.

Yvonne Paulussen

Top producten en een heel fijne dienstverlening

Reactie AMESI:

Lieve klant, heel hartelijk dank voor deze mooie review!

aris zwarthoed viswinkel

Is de eerste keer

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor uw bestelling. Fijn dat u tijd wilde vrijmaken voor een review.

Peter de Bakker

Uitstekend en snel behandeld, even prettig kort telefonisch contact gehad. Ik vraag mij af of u ook hele truffels in glas of blik verkoopt. Verder wens ik veel succes.
Peter de Nakker

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review. Ja, ik verkoop ook hele zomertruffel in glas, helaas is deze op dit moment uitverkocht. Ik ga weer een nieuwe bestelling plaatsen maar dat zal... Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review. Ja, ik verkoop ook hele zomertruffel in glas, helaas is deze op dit moment uitverkocht. Ik ga weer een nieuwe bestelling plaatsen maar dat zal pas over een week of 3 zijn.

Saskia

Fijne producten zeer lekker van smaak.goede complicatie van een product wat niet opraad was.en goed geregeld met afterpay

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor deze mooie review.

Maring

Adres ontvangen van vrienden, mooie producten en snelle levering!

Reactie AMESI:

Beste relatie, heel hartelijk dank voor uw mooie review, fijn dat u ons adres ontving via vrienden.