AMESI

Kwaliteit producten

Joke Goedhart

Mooi assortiment, goede service!

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor deze mooie review.

Joséphine

Uitmuntende service Hoge kwaliteit

Reactie AMESI:

Lieve klant, wat een mooie review. Heel hartelijk dank hiervoor.

Gabriele

Quick and efficient delivery. The size I wanted, 200g, was not available so they sent me a replacement of 80g times 3. Very nice, thank you

Reactie AMESI:

Dear customer, thank you so much for this very nice review.

Peter

Afspraak is afspraak,perfect

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor deze mooie review. Het was voor ons geen moeite om een verzenddatum in te plannen. Cf afspraak dus. 😁

Lvw

De truffelhoning in één woord heerlijk

Reactie AMESI:

Lieve klant, wat een geweldige review. Dan bent u zeker direct los gegaan toen u het pakket hebt ontvangen.:)

Michel

Onlangs een verjaardagspakket met lekkernijen gekregen van mijn dochter. Heerlijke pesto’s, olijven, chocolade en nog veel meer. Alle producten waren van topkwaliteit! Met name de peperoncino... Onlangs een verjaardagspakket met lekkernijen gekregen van mijn dochter. Heerlijke pesto’s, olijven, chocolade en nog veel meer. Alle producten waren van topkwaliteit! Met name de peperoncino confettura smaakt heerlijk bij kaas, brood en warme gerechten. Een absolute aanrader!

Reactie AMESI:

Dat vind ik wel heel aardig van u. Bedankt voor de mooie review. Op onze site amesi.nl kunt u op product niveau ook uw ervaring en mening delen over het product. De confettura peperoncino is ook een... Dat vind ik wel heel aardig van u. Bedankt voor de mooie review. Op onze site amesi.nl kunt u op product niveau ook uw ervaring en mening delen over het product. De confettura peperoncino is ook een van mijn favorieten. Maar ik ben dan ook een peperoncino liefhebber.

Michel Verstraeten

Super service, goederen heel snel verzonden. Producten zien er alvast heel kwaliteitsvol uit. Super eerste ervaring. Ga zeker nog bestellen via deze webshop. Dank U wel !!!

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review. Dank u!!

Moscoso-Salazar

Klanten vriendelijke

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review. Grazie.

Merel

Snelle levering. Chocola was niet lekker en pot met kappertjes lekte.

Reactie AMESI:

Beste klant, wat jammer dat u ons een negatieve review heeft gegeven.
Beste klant, wat jammer dat u ons een negatieve review heeft gegeven.
Indien er iets heeft gelekt is het altijd zaak om dit direct bij ons te melden, we ondernemen dan ook direct actie. De pot cucunci die heeft gelekt heb ik u inmiddels gecrediteerd en het geld teruggestort. Wat betreft de chocolade, we hebben dit zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven. Het is chocolade uit Modica die wordt gemaakt van alleen cacao en suiker, derhalve geen romige smaak of mondgevoel.

Angela Landoulsi

Zeer goede service en artikelen van kwaliteit.

Reactie AMESI:

Beste klant, heel hartelijk dank voor uw mooie review. Maakt mij helemaal blij.