Deskundigheid medewerkers
Ontvangst op kantoor
7.8/10
Communicatie met de medewerkers

Matthijs

Notaris leek niet geïnteresseerd, meer lopende bandwerk. Wellicht inherent aan de prijs die je er voor betaalt.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u het zo ervaren heeft, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ieder dossier is verschillend en dus zeker geen lopendebandwerk.

FAM VAN GENT

SUPER VRIENDELIJK

Van Veenendaal

Een heel prettige ervaring, alleen hadden we wel een kopje koffie/thee verwacht

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat u een hele prettige ervaring heeft met ons kantoor. Wij hadden u het liefst ook een kopje koffie/thee aangeboden. Echter, in verband met... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat u een hele prettige ervaring heeft met ons kantoor. Wij hadden u het liefst ook een kopje koffie/thee aangeboden. Echter, in verband met de huidige coronasituatie hebben wij besloten dit tijdelijk niet te doen om het risico op een eventuele besmetting bij ons op kantoor zoveel mogelijk te beperken

H. Rijsdijk

Goed deskundig heel behulpzaam

Nathasja VlietstrA

Prima, niks bijzonders

Tyreflex Group B.V.

Top!

Helmink

Goede ervaringen en voelt bekend

Luigies

Vriendelijk en hulpvaardig

Het duurde even voordat de offerte kwam. Goede prijs-kwaliteit. Wel vervelend om pas een dag voor de overdrachtsafspraak (nota bene op zondag) nog een mail te ontvangen met aanvullende vragen.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Het kan inderdaad kloppen dat het iets langer duurde voordat u de offerte ontving. Dit heeft ermee te maken dat het een spoedzaak was. Hierdoor heeft u ook nog vrij... Hartelijk bedankt voor uw review. Het kan inderdaad kloppen dat het iets langer duurde voordat u de offerte ontving. Dit heeft ermee te maken dat het een spoedzaak was. Hierdoor heeft u ook nog vrij laat een aanvullende mail gehad. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

ZAQELIJK Drechtsteden

Fijn direct contact met Fieneke. Korte lijnen, professioneel en niet te formeel.
Ik heb de ontvangst op kantoor matig beoordeeld. De ontvangstruimte is niet uitnodigend. Receptie zit in een afgesloten kantoor.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u de behandeling van uw dossier als prettig heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat onze receptie in een afgesloten ruimte is. Dit heeft ermee... Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u de behandeling van uw dossier als prettig heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat onze receptie in een afgesloten ruimte is. Dit heeft ermee te maken dat er ook op de receptie wel eens vertrouwelijke informatie wordt besproken en het is uiteraard niet de bedoeling dat cliënten die in de wachtruimte wachten dit ook kunnen horen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.