Deskundigheid medewerkers
Ontvangst op kantoor
7.8/10
Communicatie met de medewerkers

C van Haaren

Onvoldoende. Enorm star en weinig “meedenkend”. Documenten raken kwijt. Communicatie is laat en gebrekkig. Ontvangst op kantoor zeer karig. In de wachtruimte zelf de stukken lezen. Eigenlijk niemand... Onvoldoende. Enorm star en weinig “meedenkend”. Documenten raken kwijt. Communicatie is laat en gebrekkig. Ontvangst op kantoor zeer karig. In de wachtruimte zelf de stukken lezen. Eigenlijk niemand gesproken. Getekend en weg. Ik probeer echt positieve dingen te zoeken maar het lukt gewoon even niet. Dat overkomt me zelden.

Melis de Wit

Een zaak . 5 medewerkers die hier over gaan . Slechte zaak. Het is goed gegaan maar op het laatste nippertje.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Het kan (in verband met de drukte) voorkomen dat er meerdere collega's bezig zijn met één dossier. Wij hopen op uw begrip.

G.Kerseboom

Contact uitsluitend via mail gehad. Vriendelijke toon

Vd weegen

We hebben geen notaris ontmoet, wat moest gebeuren is via het team gegaan die met de notaris overlegde. Eigenlijk toch wel vreemd dat de notaris zich niet heeft laten zien.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Op dit moment proberen wij het contact tussen de klant en notaris zoveel mogelijk te beperken in verband met corona. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat u de... Hartelijk bedankt voor uw review. Op dit moment proberen wij het contact tussen de klant en notaris zoveel mogelijk te beperken in verband met corona. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat u de notaris niet ziet. Wij hopen op uw begrip

Agnes

Zeer zakelijk, erg onpersoonlijk. Wordt behandeld als een nummertje die weer komt betalen.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u de ervaring met ons kantoor als onpersoonlijk heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag hadden wij de review verder... Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u de ervaring met ons kantoor als onpersoonlijk heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag hadden wij de review verder toegelicht gekregen zodat wij onze dienstverlening hier op kunnen aanpassen

Doest

We moesten als verkopende partij zeer last minute gegevens aanleveren en akkoord geven. Daarnaast was de communicatie met verschillende medewerkers waardoor ik twee keer binnen een half uur een mail... We moesten als verkopende partij zeer last minute gegevens aanleveren en akkoord geven. Daarnaast was de communicatie met verschillende medewerkers waardoor ik twee keer binnen een half uur een mail kreeg over hetzelfde onderwerp. Er was dus geen afstemming onder de medewerkers van het kantoor. Dan blijkt dat het geüploade bestand niet gelezen kon worden door het systeem dat gebruikt werd. Daar kan je als klant ook niks mee als er last minute informatie wordt opgevraagd. Vrijdag eind van de middag een mail verstuurd, maandag begin van de middag moest alles in orde zijn. En dit terwijl de datum van overdracht al een aantal weken bij ons bekent was.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Op dit moment is het bij ons op kantoor erg druk en doen wij ons uiterste best om de dossiers zo goed mogelijk te behandelen. Het kan voorkomen dat er meer... Hartelijk bedankt voor uw review. Op dit moment is het bij ons op kantoor erg druk en doen wij ons uiterste best om de dossiers zo goed mogelijk te behandelen. Het kan voorkomen dat er meer medewerkers bezig zijn met een dossier dan normaal gesproken, maar dit is helaas vanuit noodzaak. Ik hoop dat het u uiteindelijk het document heeft kunnen inzien? In verband met de drukte komt het helaas voor dat wij relatief laat de stukken voor u klaarzetten in uw online dossier.
Ik hoop op uw begrip.

ernst jan dekkers

Geen koffie door corona, maar wel je vingers aflikken om de hypotheekakte door te bladeren
1 balpen om te ondertekenen door iedereen is ook niet coronaproof
geen verontschuldiging door de...
1 balpen om te ondertekenen door iedereen is ook niet coronaproof
geen verontschuldiging door de vele fouten die door jullie zijn gemaakt u wel bekend
kil ontvangst

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat u de ervaring met ons kantoor als niet prettig heeft ervaren. Wij proberen er ondanks corona er het beste van te maken. We kunnen u helaas bij... Hartelijk bedankt voor uw review. Jammer dat u de ervaring met ons kantoor als niet prettig heeft ervaren. Wij proberen er ondanks corona er het beste van te maken. We kunnen u helaas bij binnenkomst niet verwelkomen met een hand en een kop koffie.

Johan Pronk

Goed, kundig en snel

De Bruin

Mijn ervaring met jullie kantoor is prima. ... Alleen zou het fijn zijn als er ook een plaats komt voor fiets te parkeren en vastleggen. Aangezien ik altijd op de fiets komt, want geen rijbewijs

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. We zullen kijken wat de mogelijkheden zijn om dit te realiseren.