Deskundigheid medewerkers
Ontvangst op kantoor
7.8/10
Communicatie met de medewerkers

Ameva

Great service, quick and helpful.

M. van den Barg-Hoekman

Chaotisch en niet professioneel. Bij de voorbereiding zijn er te veel contact- en aanspreekpunten betrokken, die niet onderling met elkaar communiceren, laat staan fouten herstellen. Dit heeft mij... Chaotisch en niet professioneel. Bij de voorbereiding zijn er te veel contact- en aanspreekpunten betrokken, die niet onderling met elkaar communiceren, laat staan fouten herstellen. Dit heeft mij al met al te veel tijd en ergernis opgeleverd, hetgeen ik ook heb geuit. Als antwoord kreeg ik o.a. , dat de juistheid van het digitale archief er eigenlijk niet toe doet, als uiteindelijk de akte maar goed is.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben tijdens de behandeling van het dossier al contact met elkaar gehad in verband met de gang van zaken in uw dossier. Dit is toen naar tevredenheid (van... Hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben tijdens de behandeling van het dossier al contact met elkaar gehad in verband met de gang van zaken in uw dossier. Dit is toen naar tevredenheid (van beide partijen) met elkaar besproken.

Weltevrede

Wij zijn niet zo tevreden.

M.Elhafiani

Zeer prettig

Germain van de Werp

Prima ervaring! Netjes ontvangen en goed geholpen!

Hooijmeijer

Fijn om te kunnen starten met een vrijblijvend gesprek van 1 uur. Vragen worden zeer snel beantwoord en de verdere afhandeling is efficiënt & persoonlijk te noemen. Er hangt een fijne... Fijn om te kunnen starten met een vrijblijvend gesprek van 1 uur. Vragen worden zeer snel beantwoord en de verdere afhandeling is efficiënt & persoonlijk te noemen. Er hangt een fijne laagdrempelige sfeer.

BP

Kort af, stoffig, ongezellig, naar

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Graag zouden wij een verdere toelichting hebben gehad zodat wij onze dienstverlening hierop kunnen aanpassen.

Foundation

Prima geholpen en geadviseerd.

Ruud Valk

Slechte ervaring met het zetten van handtekening. Bij andere Notarissen kan dit via Facetime maar nu moesten wij 9,5 uur rijden uit Frankrijk om handtekeningen te zetten en weer terug naar... Slechte ervaring met het zetten van handtekening. Bij andere Notarissen kan dit via Facetime maar nu moesten wij 9,5 uur rijden uit Frankrijk om handtekeningen te zetten en weer terug naar Frankrijk. Niet van deze tijd. Ontvangst op kantoor door medewerker was prima.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Op het moment dat er een volmacht ondertekend dient te worden en de klant in het buitenland woont/verblijft, dient er een apostille op de volmacht gezet te worden.... Hartelijk bedankt voor uw review. Op het moment dat er een volmacht ondertekend dient te worden en de klant in het buitenland woont/verblijft, dient er een apostille op de volmacht gezet te worden. Als we de volmacht niet ontvangen met een apostille dan dient er gezocht te worden naar een andere oplossing. In dit geval hebben we in overleg afgesproken dat jullie naar ons toe zouden komen voor de ondertekening van de volmacht. Ik begrijp dat dit niet de meest optimale situatie is geweest voor u, maar anders hadden wij de akte niet kunnen passeren.

Onbekend

Prima notaris, ontvangst niet zo vriendelijk. Ook snuffelende huisdieren zijn niet echt representatief.

Reactie Ambachtse Notaris:

Hartelijk bedankt voor uw review. Indien klanten aangeven dat zij het niet prettig vinden dat de honden rondlopen, dan halen wij de honden altijd weg.