Deskundigheid medewerkers
Communicatie met de medewerkers

Daan Klippel

Duidelijk en niet duur

Marjolein

Hele fijne ervaring gehad met deze notaris. Alles was vlot en goed geregeld! Zeker een aanrader...

G. Occhipinto

Goed zakelijk

R.G. Koopmans

Ik begreep van mijn schoonzus dat er wat conflicten waren geweest over de extra kosten die er gemaakt zouden gaan worden.
mijn idee is dat een notariskantoor integer is en geen financieel...
mijn idee is dat een notariskantoor integer is en geen financieel voordeel probeert te behalen aan het verdienen.
daarbij komt dat ik begreep dat de communicatie op een zodanig niveau van uw kant was, dat ik me vragen stel bij uw organisatie.

Reactie Ambachtse Notaris:

Er was geen conflict, gemelde schoonzus (niet zijnde partij in de akte) heeft wel zeer veel telefonisch contact met ons kantoor gehad, waarbij zij telkens dezelfde informatie heeft gekregen, die zij... Er was geen conflict, gemelde schoonzus (niet zijnde partij in de akte) heeft wel zeer veel telefonisch contact met ons kantoor gehad, waarbij zij telkens dezelfde informatie heeft gekregen, die zij even zo vele keren niet heeft aanvaard.
Dit had dus niets met integriteit of financieel voordeel te maken.
Dat uw schoonzus niet haar zin heeft gekregen, had dus ook niets te maken met het niveau van onze communicatie.

Ronald Noordam

Ik vond de ontvangst zeer onprettig, een loslopende hond in de wacht ruimte vind ik niet kunnen, daarnaast vind ik het raar dat de notaris zich niet eens even kan voorstellen aan mij en mijn vrouw,... Ik vond de ontvangst zeer onprettig, een loslopende hond in de wacht ruimte vind ik niet kunnen, daarnaast vind ik het raar dat de notaris zich niet eens even kan voorstellen aan mij en mijn vrouw, het leek wel een moetje. Dus erg jammer, ik snap dat het heel druk is maar dit is ondermaats voor een dienstverlenend bedrijf waar je ook nog gewoon genoeg voor betaald. Zeker geen aanrader.

Van der Giessen & Van Herk makelaardij

Prima netjes en correct

Familie van der Sluis

We zijn tevredenheid geholpen.