Horlogefreak.nl

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb. Jammer genoeg ging het direct mis. Het zou naar verzendadres gestuurd worden. Voor mij belangrijk ivm voorbereiden verassing. Jammer genoeg heeft men... Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb. Jammer genoeg ging het direct mis. Het zou naar verzendadres gestuurd worden. Voor mij belangrijk ivm voorbereiden verassing. Jammer genoeg heeft men het horloge naar het factuuradres ipv verzendadres gestuurd. Jammer, had niet gehoeven als men beetje had opgelet.

PayPal in betaalmogelijkheid opnemen.

Via internet zoekopdracht. Mijn attentie werd getrokken door scherpe dagaanbieding.

Reactie Altijdhorloge.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze welgemeende excuses voor het feit dat u uw bestelling op uw factuuradres heeft ontvangen i.p.v. uw aflever adres.
We hebben inmiddels...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback.
We hebben inmiddels interne maatregelen getroffen, dat dit niet meer kan voorkomen.
Nogmaals onze excuses hiervoor.
Desiree van den Dungen-Aarts
Altijdhorloge.nl

Heel goed

Ja

John Orlemans

Prima snelle afhandeling van mijn bestelling. Wel werd ik ''s morgens vroeg met de (overbodige) vraag wat mijn huisnummer was, verrast! Er werd duidelijk even gecheckt of het wel een bestelling van... Prima snelle afhandeling van mijn bestelling. Wel werd ik ''s morgens vroeg met de (overbodige) vraag wat mijn huisnummer was, verrast! Er werd duidelijk even gecheckt of het wel een bestelling van J. A. Orlemans was. Hulde.

Nee.

Reclame op het internet bij een gratis spelletje.

Ik heb een horloge gekocht wat niet voldeed aan de verwachtingen, ze hebben mij uitstekend geholpen met het krijgen van een horloge wat wel aan de verwachtingen voldeed.

googelen

Perfect en erg klantvriendelijk.
Horloge gezien, gebeld of die op voorraad was en een getipt in verband met een snelle levering.
Nu nog afwachten of de jarige het horloge ook zo mooi...
Perfect en erg klantvriendelijk.
Nu nog afwachten of de jarige het horloge ook zo mooi vindt.

Horloge merk en type gegoogled en toen kwam de site maatvoeren als een van de goedkoopste aanbieders.

Een bestelling gedaan deze is keurig afgehandeld en snel geleverd

Hoewel de prijzen voor de producten scherp zijn en inderdaad vaak het laagst zijn de opgegeven adviesprijzen heel vaak uit de luchtgegrepen en veel hoger dan de officiele importeurs aangeven. Wees... Hoewel de prijzen voor de producten scherp zijn en inderdaad vaak het laagst zijn de opgegeven adviesprijzen heel vaak uit de luchtgegrepen en veel hoger dan de officiele importeurs aangeven. Wees hierin eerlijk en realistiesch!!

Google

Reactie Altijdhorloge.nl:

Beste,
Bedankt voor uw feedback/beoordeling.
Beste,
Bedankt voor uw feedback/beoordeling.
De adviesprijzen ontvangen wij altijd van onze distributeurs. Aangezien er voor een merk verschillende inkoopkanalen en distributeurs zijn, kan de adviesprijs soms afwijken.
Het is dan afhankelijk van welke adviesprijzen wij door krijgen. Deze bepalen wij niet zelf.
Natuurlijk is de verkoopprijs de belangrijkste prijs omdat deze aangeeft wat u gaat betalen.
Desiree van den Dungen-Aarts
Altijdhorloge.nl

ramnath

Vrienden

Miranda V

Uitstekend!

Google

Gabriëlse

Verrassend heldere webshop. Duidelijke tracking en goede transport verpakking. Blij met mijn eerste aankoop.

Robert

Gezocht op het net,en kwam zo op de site terecht.