Jenny

Mijn ervaring was super goed

Ja mail gestuurd over dat ik mijn horloge niet kon volgen door geen track en tracé nummer ze hebben netjes een mail gestuurd en na 2 dagen hebben ze netjes gebeld of mijn horloge binnen was dus... Ja mail gestuurd over dat ik mijn horloge niet kon volgen door geen track en tracé nummer ze hebben netjes een mail gestuurd en na 2 dagen hebben ze netjes gebeld of mijn horloge binnen was dus goeie en snelle service

Nee geen 1 was top

Henk

Geweldige service, mooi horloge en erg voordelig

Horloge was in goede staat ontvangen en ik werd door een vriendelijke dame geholpen omdat ik een vraag had over een functie van het horloge. Echt een aanrader dit bedrijf.

Marinda

Prima! Telefonisch contact met het bedrijf gehad, omdat mijn bestelling niet direct compleet verzonden kon worden. Hier kreeg ik twee opties voor: of in twee delen verzenden of later in een keer.

Goede communicatie!

Als enige rip: op de site kloppende informatie neerzetten over productvoorraad. Deze was nu niet kloppend. Het werd wel meteen goed opgepakt door te bellen.

Horloge besteld voor scherpe prijs en snel geleverd

Snelle levering en duidelijke info over bestel status en afhandeling

V. Sueters

Overzichtelijke website, snelle levering met tracking en prima communicatie

Snelheid
Communicatie
Gevoel van vertrouwen

Meer afbeeldingen of product presentatie via video / tou tube achtig filmpje

Goed.

Goede acties.

Snellere levering.

Vooraf contact gehad met altijdhorloge.nl. Is helder en duidelijk alleen jammer dat ik bij aanschaf van een horloge elders goedkoper was, laagste prijsgarantie zat er niet bij. Horloge geretourneerd... Vooraf contact gehad met altijdhorloge.nl. Is helder en duidelijk alleen jammer dat ik bij aanschaf van een horloge elders goedkoper was, laagste prijsgarantie zat er niet bij. Horloge geretourneerd en mijn geld was snel weer teruggeboekt. Dit blijkt dat ze betrouwbaar en eerlijk zijn.

Zeer snelle service en afgeleverd .

Blijven innoveren. Het ean nummer ontbreekt bij de aangeboden horloge.

Perfect mooi horloge

Afspraak nagekomen na 1 dag geleverd

rob

Hallo
mijn ervaring met altijdhorloge .nl is zeer goed, telefonisch contact zeer vriendelijk
ook de levering goed en zeer snel ja

ja

nee

Wim van Beelen

Ervaring is goed, goede service!!

Wordt gehandeld naar wat beloofd is!

Nope!