Ervaring is goed.

Google

Prima bedrijf

Internet

Van Hulle Eddy

Prima bedrijf en mooi uurwerk zoals op de foto

momenteel geen

tijdens surfen op internet

Zeer correct en nette en vlotte service en verzending!

Heb ik al doorgegeven en wordt aan gewerkt!

Via een zoekmachine (Google)

Prima ervaring. Alleen contact via de chat lukte een aantal keer niet. Toen het wel lukte was het prima.

Als de optie chat aanwezig is zorg dan ook dat het contact snel is gelegd. Heb nu een aantal keren voor niets in de wacht gestaan..

Google

Rob

2 keer een horloge besteld, wat helaas net niet meer op voorraad was. Wel moet ik zeggen dat dit daarna prima opgelost is op een hele prettige professionele wijze. Al met al dik tevreden, en een... 2 keer een horloge besteld, wat helaas net niet meer op voorraad was. Wel moet ik zeggen dat dit daarna prima opgelost is op een hele prettige professionele wijze. Al met al dik tevreden, en een heel mooi horloge voor een hele goede prijs. Daar was het mij uiteindelijk ook om te doen.

Ik zou meer selectiemogelijkheden willen bij het kiezen van een horloge. Niet alleen op merk, maar bijvoorbeeld ook op 10 ATM, 20 ATM. Nu moet ik via de merken hiernaar op zoek.

Ik had een spinnaker horloge gezien, hierop gezocht en zo kwam ik op altijdhorloge.nl

Tim

Zeer goed.

Website sneller aanpassen aan aanbod. Ik bestelde een horloge, de volgende dag kreeg ik telefoon dat het er niet meer was en mocht direct voor dezelfde prijs een ander (zelf duurder) kiezen. Dit... Website sneller aanpassen aan aanbod. Ik bestelde een horloge, de volgende dag kreeg ik telefoon dat het er niet meer was en mocht direct voor dezelfde prijs een ander (zelf duurder) kiezen. Dit vond ik zeer goed en vriendelijk.
Echter staat er 10 dagen later nog steeds op de website dat ze men eerste keuze nog hebben.

Puur geluk, ik zocht wat rond en kwam bij altijdhorloge.nl terecht.

Zeer goed

Heb gezocht via Google

boumans

Hele snelle levering. alles goed verpakt.
alleen nog ff afwachten hoe de betaling via afterpay verloopt?

toch nog wat meerdere fotos van de horloges. van de achterkant / polsbandje en sluiten zie je vaak weinig foto`s.

via google

Claudia

Goede service, snelle reactie en levering

via google