Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Bianca

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde dienst. Wij hebben groot onderhoud laten plegen voor ons ventilatie systeem en nieuwe roosters laten plaatsen.

Goede communicatie, vakkundig, goed advies en uitleg

Niet

Astrid Stead

Uitstekend!

Zeer vriendelijke en deskundige monteur. Klus is uitstekend uitgevoerd.

Geen verbeterpunten

Super!

duidelijke communicatie, schoon werk

Nee

Roelofsen

Er werden goede afspraken gemaakt en vastgelegd.
Het reinigen gebeurde snel en effectief.
Er werd netjes gewerkt.

het resultaat en de netheid.

Duidelijker de mogelijkheden aangeven voor de toevoer kanalen van een WTW installatie

Jacob van der Veen

Netjes op tijd.

Vriendelijke mensen.

Een bevestiging sturen van de bestelling en de uit te voeren opdracht. Had gevraagd om schoonmaken en een nieuwe afzuiging. Gelukkig had de monteur 1 mee. Maar voor de rest dik voor mekaar.

Villa Bologna

Volgens planning. Prettige monteur.

Vakwerk en vriendelijk

Kan geen punten aandragen.

Frank Kok

Prima!

Snel en vriendelijk gewerkt

Nvt

Enorm slechte ervaring met dit bedrijf. Betaald voor advies van hun adviseur op basis aanleg decentrale ventilatie. Dit kon volgens hem prima worden geïnstalleerd. Grote unit met wtw in de woonkamer... Enorm slechte ervaring met dit bedrijf. Betaald voor advies van hun adviseur op basis aanleg decentrale ventilatie. Dit kon volgens hem prima worden geïnstalleerd. Grote unit met wtw in de woonkamer en kleinere units op de bovenverdieping. Dag van installatie komen ze ruim te laat en hebben niet alle units bij hun voor installatie. Uiteindelijk regelen ze deze alsnog. De mannen gaan boren op een plek die redelijk dichtbij een stopcontact zit, ondanks mijn vraag of dit niet beter in de hoek kan. Kort na boren gaat de stroom uit omdat ze een stroomleiding hebben doorboord. Hierna durven ze de andere units niet meer te installeren, ook niet in de woonkamer. Er zouden allerlei leidingen in de muren lopen waardoor ze het alleen willen installeren als ik akkoord geef per boring. Waarom hebben ze dan meetapparatuur om leidingen in de muur te vinden bij zich? Conclusie van de ervaring met dit bedrijf: 275 euro kwijt aan advies en herstel elektriciteit, een gat in mijn muur en geen installatie. Voor decentrale ventilatie zou ik wegblijven bij dit bedrijf.

Eerlijk advies geven en niet het risico van boren in muren bij klant leggen.

Sander

Supersnel geholpen weer. Dit is de 2e keer dat ik Alpha inschakel na 4 jaar alweer. Heb mijn hele oude ventilatiebox nu laten vervangen. Last van schimmel in badkamer, hopelijk helpt dit.

Snel, aardig

Niet perse

Dirksland

Ventilatiesysteem van 3 jaar oud is kapot gegaan. Als het om garantie gaat is de communicatie erg slecht van hun kant, weten ze niet veel en bellen niet terug. Erg teleurstellend.

N.V.T.

Communicatie.